У США випустили іронічну "Монополію для міленіалів"

Оцінка статті на цей момент: +2/-0
Читати Не читати Коментувати
  • 295 Перегляди
  • 0 Коментарі
  • 05/11/2018Дата публікації

Її слоган - "забудьте про нерухомість, усе одно ви не можете її собі дозволити". Натомість, можна заробити 50 доларів від бабусі.

Власник бренду «Монополія», компанія Hasbro Gaming, випустила тематичну версію гри «Монополія для Міленіалів».

Особливість цієї гри полягає в тому, що замість того, щоб накопичувати гроші та купувати нерухомість, гравці мають витрачати їх.

Вони відвідують місця, взаємодіють з іншими гравцями через картки Change та Community Chest.

Перемагає в грі той, хто накопичив найбільше балів досвіду. На дошці є поля «Веганське кафе» або «Тижневий курс медитації».

В грі присутні різні картки, за допомогою яких гравці можуть заробити 50 доларів від бабусі та дідуся або 0 доларів за неоплачуване стажування.

Хмарочос

Оцінка статті на цей момент: +2/-0
Читати Не читати Коментувати
 
 

Коментарі 0

Для того, щоб писати свої коментарі, залогіньтесь! Якщо ви не маєте логіну, тоді спочатку зареєструйтесь, щоб його отримати!