Як не стати жертвами телефонного й інтернет-шахрайства. Поради кіберполіції (ІНФОГРАФІКА)

Оцінка статті на цей момент: +1/-0
Читати Не читати Коментувати
  • 1203 Перегляди
  • 0 Коментарі
  • 24/10/2018Дата публікації

Кіберполіція України опублікувала інфографіку за двома найпоширенішими нині видами шахрайства — вішингом і смішингом.

Вішинг

Назва пішла від слів Voice – голосовий зв’язок і fishing – один зі способів отримання логінів та паролів іншого користувача. Шахрай телефонує і шляхом переконання, випитування, обману вивідує в жертви особисту фінансову (найчастіше це номер банківської картки, термін її дії, CVV-код), іншу конфіденційну інформацію або змушує переказати кошти.

Смішинг

Назва пішла від слів SMS і fishing. Це надсилання шахраями повідомлень із цікавими пропозиціями або попередженнями, з якими можна ознайомитися, перейшовши за посиланням або передзвонивши. За допомогою нього вивідують особисту фінансову таємницю чи конфіденційну інформацію.

Заборона

Оцінка статті на цей момент: +1/-0
Читати Не читати Коментувати
 
 

Коментарі 0

Для того, щоб писати свої коментарі, залогіньтесь! Якщо ви не маєте логіну, тоді спочатку зареєструйтесь, щоб його отримати!