Американські активісти прикинулися кремлівською фабрикою тролів - і запросто розмістили рекламу в Google

Оцінка статті на цей момент: +1/-0
Читати Не читати Коментувати
  • 1603 Перегляди
  • 0 Коментарі
  • 06/09/2018Дата публікації

BuzzFeed розповів, що в серпні 2018 року співробітники американської організації «Кампанія за підзвітність» купили рекламні оголошення в Google, використавши назву і поштову адресу російського «Агентства інтернет-досліджень». Співробітники американської некомерційної організації хотіли цим довести, що Google погано фільтрує запити на розміщення реклами політичного і расистського характеру. На реалізацію своєї ідеї вони витратили дві доби і 35 доларів, Google не помітив нічого.

У жовтні 2017 року американська газета The Washington Post писала, що російські агенти впливу витратили десятки тисяч доларів на поширення пропаганди з використанням відеохостингу YouTube, поштового сервера Gmail і рекламного агентства DoubleClick (всі вони належать Google). Після цього Google начебто удосконалив свою систему безпеки; в серпні 2018 року в блозі компанії з'явилося оголошення про те, що тепер пошуковик ефективніше виявляє спроби іноземних урядів скористатися його рекламними службами.

«Кампанія за підзвітність» вирішила перевірити, чи так це. Її співробітники завели поштові скриньки на «Яндексі», купили в Південній Америці кілька телефонів. З їх допомогою, використовуючи проксі-сервери, вони змінили свої IP-адреси так, нібито вони належать російському «Агентству інтернет-досліджень». Після цього вони створили акаунти на Google AdWords - платформі для розміщення контекстної реклами в мережі. У фінансових документах вони також показали, що знаходяться в Санкт-Петербурзі.

Обліковий запис нового «рекламодавця» був підтверджений сервісом Google через 48 годин. Потім експериментатори запропонували для розміщення на банерах текст, скопійований з інтернет-ресурсів BlackMattersUS і Blacktivist (в США вважають, що це російські пропагандистські сайти, які лише начебто захищають права афроамериканців).

Платформа AdWords не тільки прийняла цей текст, але ще й сама порекомендувала використовувати в банерній рекламі образ «чорної жінки, яка плаче», щоб «посилити емоційний вплив».

Отаке-то покращення безпеки.

Детальніше на Медузі

Оцінка статті на цей момент: +1/-0
Читати Не читати Коментувати
 
 

Коментарі 0

Для того, щоб писати свої коментарі, залогіньтесь! Якщо ви не маєте логіну, тоді спочатку зареєструйтесь, щоб його отримати!