Тендер на будівництво метро на Виноградар зупинено через конфлікт між охочими

Київський метрополітен зупинив тендер на будівництво метро на Виноградар, оскільки мукачевська фірма «Адамант» подала скаргу до Антимонопольного комітету.

«Київський метрополітен» призупинив тендер на будівництво метро на Виноградар через скаргу одного з учасників до Антимонопольного комітету, повідомляє Інтерфакс-Україна з посиланням на прес-службу метрополітену, - пише Хмарочос.

На тендер подали заявки три фірми: київські компанії «Інтербудтонель», «Київметробуд» та компанія з Мукачевого «Адамант». Замовник в особі КП «Київський метрополітен» відхилив пропозицію «Адаманта», пославшись на ненадання і невідповідність деяких тендерних документів.

Мукачевська фірма вважає, що її позбавили права на участь у процедурі закупівлі незаконно. У скарзі компанія стверджує, що надала всі необхідні документи, а помилки, на які вказує замовник, є формальними й не можуть бути підставою для виключення з конкурсу.

«Адамант» також стверджує, що іншого учасника – «Київметробуд» – допустили до тендеру неправомірно.

За даними на сайті компанії, «Адамант» входить до складу корпорації «Укрбуд». Бенефіціарами зазначені Олег Березовський, Костянтин Будьонний і Андрій Стальний.

Згідно з тендерною інформацією на Prozorro, «Київметробуд» пропонує побудувати ділянку метро за 26 місяців, а «Інтербудтонель» – за 18 місяців із залученням субпідрядника «Дніпрометробуд».

У липні КМДА затвердила проект будівництва ділянки метро до житлового масиву Виноградар.

Перша черга передбачає будівництво двох станцій метро – «Мостицька» та «Проспект Правди», а також відгалуження в бік майбутньої станції «Виноградар». Довжина ділянки складе 3,7 км.

У листопаді минулого року головний архітектор інституту «Київметропроект» Ярослав Левандовський оприлюднив ескізи станцій метро на Виноградар:

транспорт київ будівництво конфлікт

Знак гривні
Знак гривні