Майже вся інтернет-джинса у липні - проросійська (ІНФОГРАФІКА)

Оцінка статті на цей момент: +1/-0
Читати Не читати Коментувати
  • 3138 Перегляди
  • 0 Коментарі
  • 21/08/2018Дата публікації

У липні 80% джинси в інтернеті, фактично, були проросійськими.
Рівно половина матеріалів з ознаками замовності припала на УПЦ Московського Патріархату та на РПЦ, і ще 30% - це була партія "За життя", Рабінович і Медведчук.

Про це пише директорка Інституту масової інформації, представниця "Репортерів без кордонів" в Україні Оксана Романюк:

Що цікаво, найбільший джинсовик - УНІАН.

За даними ІМІ, найбільше матеріалів з ознаками замовності, що були розміщені в інтернет-ЗМІ, стосувалися УПЦ (МП) та нового члена партії “За життя” Віктора Медведчука. Загалом, на них припало 80% від загальної кількості “джинси”, що була зафіксована експертами в інтернет-ЗМІ.

Такими є результати дослідження матеріалів з ознаками замовності (джинси) на головних стрічках новин у десяти популярних українських інтернет-виданнях, що провів ІМІ у 3му кварталі 2018 року за підтримки програми У-Медіа «Інтерньюз Нетворк».

Загалом, у третьому кварталі 2018 року рівень замовних та неналежно маркованих рекламних матеріалів в Інтернет-ЗМІ зріс більш ніж удвічі. Якщо в другому кварталі цей показник становив 68 матеріалів, то вже в третьому їх кількість зросла до 159 матеріалів за тиждень моніторингу в десяти інтернет-ЗМІ.

З-поміж інтернет-ЗМІ лідером з розміщення матеріалів з ознаками замовності став сайт «УНІАН» (72 матеріали з ознаками замовлення, переважно на користь УПЦ (МП)).

Загалом, найбільше матеріалів з ознаками замовлення стосувалися діяльності Української православної церкви Московського патріархату та Російської православної церкви – 50% від загальної кількості матеріалів. Новини та компліментарні репортажі стосувалися Хресної ходи та святкування чергової річниці Хрещення Русі.

42% матеріалів з ознаками замовності були політичними, і 8% стосувалися комерційних компаній.

Серед політичних матеріалів, найбільше джинси стосувалося діяльності партії «За життя» та її нового члена Віктора Медведчука – 30%, по 7% матеріалів стосувались Олега Ляшка та Юлії Тимошенко.

Протягом періоду моніторингу не було виявлено матеріалів з ознаками замовлення в центральних стрічках новин сайтів «Українська правда» та «Страна».

Оцінка статті на цей момент: +1/-0
Читати Не читати Коментувати
 
 

Коментарі 0

Для того, щоб писати свої коментарі, залогіньтесь! Якщо ви не маєте логіну, тоді спочатку зареєструйтесь, щоб його отримати!