Після зміни продюсера "112" не тільки почав часто цитувати Медведчука - але й розірвав співпрацю з "Донбас.Реалії"

Оцінка статті на цей момент: +1/-0
Читати Не читати Коментувати
  • 907 Перегляди
  • 0 Коментарі
  • 20/08/2018Дата публікації

Канал «112 Україна» з 20 серпня в односторонньому порядку розірвав співпрацю з «Радіо Свобода».

Як повідомляє «Радіо Свобода», про це представники телеканалу повідомили в офіційному листі американську Раду директорів мовлення (BBG), що відповідає за розповсюдження програм.

«Юридичні особи, що представляють «112 Україна», пояснюють це рішення «запуском нових телевізійних проектів, присвячених актуальним подіям суспільно-політичного життя та необхідністю виділення під це телевізійного часу», — йдеться у повідомленні.

Канал «112 Україна» з 2017 року транслював щотижневу телевізійну програму Радіо Свобода «Донбас.Реалії», у співпраці виходили щотижневі проекти «Воєнний Щоденник» і «Завтра».

Як зазначає медіа, у червні 2018 року на каналі «112 Україна» змінився головний продюсер, а українські медіа-експерти відтоді «зауважили зміщення акцентів у редакційній політиці, зокрема різке збільшення цитування українського політика, наближеного до Кремля, Віктора Медведчука».

Схеми також опублікували власне розслідування: Хто купив телеканал «112 Україна»?

Оцінка статті на цей момент: +1/-0
Читати Не читати Коментувати
 
 

Коментарі 0

Для того, щоб писати свої коментарі, залогіньтесь! Якщо ви не маєте логіну, тоді спочатку зареєструйтесь, щоб його отримати!