"Жуляни" звинуватили в аварії літака НАБУ. Агентство заперечує

Оцінка статті на цей момент: +1/-0
Читати Не читати Коментувати
  • 3243 Перегляди
  • 0 Коментарі
  • 12/07/2018Дата публікації

Аеропорт "Київ" (Жуляни) звинуватив НАБУ у блокуванні роботи підприємства та утримуванні без засобів зв’язку співробітників, через що нібито не вдалося уникнути аварії пасажирського літака.

Про це йдеться в заяві компанії «Мастер-Авіа», яка орендує аеропорт.

«14 червня адміністративні будівлі та термінали Міжнародного аеропорту «Київ» були заблоковані співробітниками НАБУ, які були озброєні автоматичною зброєю. Протягом 19 годин керівництво аеропорту та компанії «Мастер-Авіа», в тому числі керівники відділів та ключові співробітники, утримувалися у своїх кабінетах без засобів зв’язку та можливості координувати роботу аеропорту», — заявили в компанії.

«Мастер»Авіа» вважає, що через такі дії детективів НАБУ співробітники аеропорту не змогли попередити аварію пасажирського літака Bravo рейсу Анталія-Київ, який під час посадки викотився за межі злітної смуги.

У Національному антикорупційному бюро оприлюднили офіційну заяву, в якій стверджується, що слідчі дії не могли бути причиною аварії літака.

«Звинувачення у блокуванні роботи, через що буцімто виявилось неможливим запобігти аварії літака, не відповідають дійсності. НАБУ переконане, подібні публікації можуть свідчити про бажання перекласти відповідальність за інцидент та відволікти увагу суспільства від факту розслідування зловживань при використанні майна аеропорту», — заявили в бюро.

У НАБУ підтвердили, що 14 червня в аеропорту дійсно проводилися обшуки на підставі ухвали Солом’янського райсуду Києва. За даними детективів, обшуки здійснювали виключно в адміністративних приміщеннях, в яких розташовані кабінети керівництва компанії, бухгалтерії, фінансового та юридичного управлінь. Тобто, тих підрозділів, які безпосередньо не займаються технічним забезпеченням організації польотів та їхньої безпеки.

«Звинувачення ж компанії «Мастер-Авіа» (орендатора аеропорту) у блокуванні роботи, через що буцімто виявилось неможливим запобігти аварії літака авіакомпанії BRAVO, не відповідають дійсності», – заявляють у бюро.

У НАБУ підтверджують, що 14 червня детективи проводили в аеропорту обшуки.

«Обмеження щодо пересування стосувались виключно частини керівництва «Мастер-Авіа» та одного з кінцевих власників цієї компанії», – додають в бюро.

Ймовірна корупція в Жулянах

НАБУ розслідує ймовірне зловживання службовим становищем посадовцями Київської міськради, аеропорту «Київ» (Жуляни), компанії «Мастер-Авіа», внаслідок яких аеропорту завдано збитків на суму майже 119 мільйонів гривень.

Напередодні у «Мастер-Авіа» заявили, що детективи НАБУ протягом 19 годин заблокували роботу компанії. За версією підприємства, «наслідком дій НАБУ стала неможливість запобігти аварії», що сталася з літаком авіакомпанії BRAVO, який під час посадки викотився за межі злітно-посадкової смуги.

У заяві компанії вказується, що раніше керівництво аеропорту не оприлюднювало подробиць ситуації через розслідування авіаційної події спеціальною комісією.

«Однак оскільки залишається ймовірність повторення обшуків та інших слідчих заходів, команда аеропорту «Київ» вважає своїм обов’язком попередити, що в разі повторного блокування роботи об’єкта силовими структурами з метою гарантування безпеки пасажирів і екіпажів обслуговування рейсів буде призупинено», – заявили у компанії.

У 2010 році компанія «Мастер-Авіа» уклала договір оренди майна аеропорту на 49 років.

Міжнародний аеропорт «Київ», яким керує «Мастер-Авіа», виконує рейси до 140 міст у 48 країнах світу.

Аварія 14 червня

Нагадаємо, що аеропорт «Київ» тимчасово закривали на кілька годин через аварію пасажирського літака авіакомпанії Bravo, який летів з Анталії до Києва. Під час посадки і гальмування в аеропорту літак розвернуло і винесло зі злітно-посадкової смуги.

Як розповіла Еспресо пасажирка авіарейсу 4406 Анталія-Київ Олександра, ситуація під час приземлення була складнішою, ніж стверджують в аеропорту.

“Літак під час приземлення завалився на праве крило, почало димитися, повідривало деякі сидіння, ремені. В цей час вже йшов сильний дощ, але була дозволена посадка. Стюардеса казала пасажирам не рухатися, однак пасажири почали вибігати з літака, який вже приземлився. Потім довелося майже 30 хвилин чекати на автобус, який відвіз пасажирів до терміналу", - розповіла Олександра.

Оцінка статті на цей момент: +1/-0
Читати Не читати Коментувати
 
 

Коментарі 0

Для того, щоб писати свої коментарі, залогіньтесь! Якщо ви не маєте логіну, тоді спочатку зареєструйтесь, щоб його отримати!