Є підозра, що канал 112 став власністю у Медведчука (КАДРИ)

Оцінка статті на цей момент: +1/-0
Читати Не читати Коментувати
  • 577 Перегляди
  • 0 Коментарі
  • 11/07/2018Дата публікації

Канал 112 постійно піарить Медведчука, наприклад, виставляючи його джинсу у рухомій стрічці під час ефіру.

Також виставляються його "цитати" у відповідній рубриці, не кажучи про звичайні "джинсові" матеріали на сайті.

Про це свідчать багато скріншотів, які зробив один із наших читачів та надіслав у редакцію ТЕКСТів.

"Вже близько місяця як у рухомому рядочку новин 112-го каналу регулярно з'являється "джинса" від Медведчука.

Обов'язково канал дає його коментар про поточну ситуацію в Україні чи світі. Одним або двома реченнями. І крутить цілий день. КОЖНОГО ДНЯ у рухомому рядочку новин​ - нова джинса від Медведчука.

Це ще не прямий доказ купівлі Медведчуком каналу, але явна ознака потрапляння каналу під вплив путніського кума. Втім, наші джерела кажуть, що він таки купив канал.

А 27 червня у рухомому рядочку 112-го - аж три поспіль джинсових повідомлення від путінського кума. Дві розлогі цитати - різко звинувачувальні проти України, які покладають на нашу країну провину за зрив т. зв. "мінського процесу", і одна - антиєвроінтеграційна:

Оцінка статті на цей момент: +1/-0
Читати Не читати Коментувати
 
 

Коментарі 0

Для того, щоб писати свої коментарі, залогіньтесь! Якщо ви не маєте логіну, тоді спочатку зареєструйтесь, щоб його отримати!