Знята в Києві реклама Diesel отримала три нагороди в Каннах (ВІДЕО)
Рекламний ролик італійського бренду одягу Diesel, який компанія зняла торік у Києві, отримав три нагороди на престижному фестивалі реклами та комунікацій «Каннські леви».
Ідеться про цей ролик, знятий на недобудованому Подільському мості та в супермаркеті.
Відеоролик має назву «Йди за недоліками».
Головний слоган кампейна бренд повідомив на сторінці в Instagram: «Досконалість — це нудно».
Go with no plan. Go with not sure
Go with what makes you feel insecure
Go with the snooze
Go with your hair
Go with that face that needs no repair
Go with mistakes
Go with remakes
Go without knowing if you have what it takes
go with the tease
go with the game
go if no one remembers your name
Go with the “oops”
Go with no doubts
Go if it doesn’t look as good as it sounds
Go with the hunch
Go with oh fuck.
Go like you’ll never run out of luck
Go with the swipe
Go with the fling
Go without wanting to put on a ring
But go out in the open
And go with pride
Grab a front seat and enjoy the ride.
Ролик відзначили призами у категоріях «режисура» («Бронзовий лев»), продакшн-дизайн («Бронзовий лев») та операторська робота («Срібний лев»).
Анастасія Буковська, генеральна продюсерка компанії Family Production, яка відповідала за продакшн реклами, повідомила виданню The Village Україна, що зйомки цієї реклами були складні.
«Для нас це велика подія... Це були досить складні зйомки, особливо у плані кастингу. Удвічі приємніше, що зусилля не виявилися даремними», — сказала вона.
Автором ролику є французький режисер Франсуа Руссель, який знімав кліпи для Snoop Dog, The Rolling Stones і Мадонни. Музичним супроводом обрали культову пісню Non, je ne regrette rien Едіт Піаф.
Міжнародний фестиваль творчості Cannes Lions — фестиваль серед фахівців, які працюють в творчих комунікаціях, рекламі та суміжних областях.
Нагадаємо також, що раніше Diesel представила рекламу джинсів, зняту у київській їдальні.
Зйомки відбувались у їдальні на території заводу «Кузня на Рибальському» (раніше «Ленінська кузня»).
У створенні відео взяла участь команда української продакшн-компанії Radioaktive Film.
На основі матеріалів Громадського телебачення