Тимошенко перша заполонила простір рекламою. Чому "стара" нав'язливо говорить про "нове"? (+ФОТО, ВІДЕО)

Оцінка статті на цей момент: +2/-0
Читати Не читати Коментувати
  • 1466 Перегляди
  • 0 Коментарі
  • 15/06/2018Дата публікації

Юлія Тимошенко, схоже, планує переплюнути "у-мене-є-мрію" Королевську. Тимошенко почала задовго до офіційного старту президентської компанії під приводом "громадських обговорень", "форумів" тощо.

Цю саму картинку колись використовували щодо Наталії Королевської, також за кількість реклами, що лізла звідусіль

Соцмережі масово реагують на агресивну рекламу

На кількість і час появи політичної реклами звернули увагу Українська правда, канал Прямий тощо.

Так, уже сьогодні очікується фальстарт передвиборчого піару:

Чому розплетена коса, а на носі - модні хіпстерські окуляри?

Ключове слово "новий" - очевидний маркетинговий хід.

Попит на нових людей у політиці великий – близько 60% українців хочуть бачити при владі нові обличчя. Крім цього, більше 30% взагалі не визначилися, за кого голосувати. На тих, хто вагається, Тимошенко і працюватиме, - пише Українська правда в оглядовій статті.

Якщо раніше головним опонентом Тимошенко був чинний президент, то за такого сценарію – це негативна емоція виборця, який відмовляється підтримувати когось із числа старих політиків.

"Я запрошую вас до обговорення нового курсу України. Новий курс – це план дій для побудови нової і сильної європейської держави, де кожен зможе реалізувати свої можливості. Разом ми пройдемо шлях від безладу до порядку, від принизливої бідності до успішного життя. До зустрічі", – звертається зовсім не нова Юлія Тимошенко до аудиторії в рекламі, яка звучить звідусіль: від телебачення до ютуба - й супермаркетів.

У кадрі вона виступає на тлі сучасного офісу. Позаду Тимошенко молоді люди працюють за комп’ютерами та бігають з якимись паперами.

Міста України та український сегмент інтернету заполонила агресивна та нав'язлива політична реклама лідерки “Батьківщини” Юлії Тимошенко.

Прямий” підрахував, скільки рекламних білбордів та сіті-лайтів із зображенням Тимошенко нараховується в українських містах.

Так, лише у столиці України Києві за один день журналісти нарахували 52 білборди, що рекламують лідерку “Батьківщини”.

Ще десятки білбордів із зображенням народної депутатки, яка очолює антирейтинг прогульників серед усіх лідерів парламентських фракцій, встановленні у Львові, Миколаєві, Дніпрі, Одесі.

Загальна кількість білбордів із зображенням Тимошенко по всій Україні наразі невідома, але мова йде про тисячі рекламоносіїв.

Просте й іронічне відео:

Оцінка статті на цей момент: +2/-0
Читати Не читати Коментувати
 
 

Коментарі 0

Для того, щоб писати свої коментарі, залогіньтесь! Якщо ви не маєте логіну, тоді спочатку зареєструйтесь, щоб його отримати!