Клієнтка здала телефон в "Цитрус" - а потім її шантажували даними з цього телефона (ФОТО)

Оцінка статті на цей момент: +1/-0
Читати Не читати Коментувати
  • 3064 Перегляди
  • 0 Коментарі
  • 23/03/2018Дата публікації

Киянка Вікторія Графська в січні цього року здала свій iPhone 6S в ремонт в «Цитрус», отримала відповідь про те, що смартфон не підлягає відновленню, а через півтора місяці зіткнулася з тим, що невідомі шантажували її погрозами оприлюднити особисті дані з цього ж смартфона - і в врешті-решт виконали погрозу.

Про це написав брат потерпілої.

Клієнтці відповіли, що пристрій не підлягає відновленню, дістати з нього дані або скинути акаунти не можна, і запропонували здати його для «відправки на утилізацію до Китаю».

У березні колишня власниця пристрою почала отримувати дзвінки та повідомлення у Viber з вимогою вислати пароль від аккаунта Apple.

Телефонував невідомий, який представився як Олексій.

Складається відчуття, що смартфон був проданий новому власнику. Він не зміг повністю отримати доступ до смартфону, не знаючи пароля, і почав вимагати його від колишньої власниці в агресивній формі, вживаючи нецензурні вирази.

зауважмо, як Вікторія згодом перейменувала співрозмовника з Олексія на Маніяка :)

Не отримавши пароля, чоловік розіслав особисті фото дівчини за списком її контактів.

Клієнтка подала заяву в поліцію

Результат не забарився.

За словами CEO компанії, один зі співробітників забрав телефон, продав на запчастини - а на радіоринку його, на відміну від сервісу, змогли відремонтувати.

Складається враження, що шантажувати міг якраз "умілець" з радіоринку: він знав походження телефона з "Цитруса", вимагав дані для повного відновлення контролю, та й поводився як "барига", а не випадковий покупець.

Детальніше на AIN.UA

Оцінка статті на цей момент: +1/-0
Читати Не читати Коментувати
 
 

Коментарі 0

Для того, щоб писати свої коментарі, залогіньтесь! Якщо ви не маєте логіну, тоді спочатку зареєструйтесь, щоб його отримати!