Для чого потрібні сповільнювачі швидкості на в'їзді до населених пунктів (ВІДЕО)

Ми чудово їздимо і дотримуємося швидкісного режиму! Ну, можливо, інколи незначно перевищуємо швидкість, але повністю контролюємо ситуацію! - саркастично пише міністр інфраструктури Володимир Омелян. Він оприлюднив ці два відео:

Така швидкість наражає на небезпеку всіх - очікування острівця безпеки змушує знизити її заздалегідь, тоді, коли знак розумному "не указ".

Невідомо, скільки життів кожен з цих водіїв міг забрати з собою, якби увірвався на такій швидкості в місто. А так і він цілий, і наука на все життя: правил треба дотримуватися, з колом чи острівцем домовитися не вдасться!

А пригальмував би одразу - взагалі б не ставав прикладом для інших.

Одним із нових напрямків роботи Міністерства інфраструктури у 2017 році стала Безпека руху.

Тисячі українців гинули на автошляхах щороку, але будь-які якісні зміни обмежувалися ритуальними плачами Ярославни, коли кількість смертей внаслідок якоїсь ДТП ставала занадто резонансною.

Ми розробили Програму спеціальних заходів, які спрямовані на скорочення смертності мінімум вдвічі впродовж 2018-20 рр і впровадження Vision Zero у п’ятирічній перспективі. Це і острівці безпеки, і кола, і освітлені пішохідні переходи, і «лежачі поліцейські», і обмеження швидкості до 50 км/год в населених пунктах, і багато іншого... спершу в місцях найбільшої концентрації ДТП і далі по всій країні.

Програма вже працює і ось перші приклади, які показують, що саме дає необхідний ефект.

транспорт безпека

Знак гривні
Знак гривні