Метро на Троєщину буде через 5 років? Влада підписала угоду з китайським консорціумом

Мер Києва Віталій Кличко та заступник голови правління China Pacific Construction Group Го Уін підписали угоду про співпрацю щодо реалізації проекту із будівництва четвертої лінії метро у Києві між КМДА та китайським консорціумом, до якого входять компанії China Railway International Group Co., Ltd. та China Pacific Construction Group with China Railway International Group Co., Ltd.

Про це повідомляє Київська міська державна адміністрація.

Угода передбачає створення робочої групи з українських та китайських спеціалістів, яка розробить оптимальні технічні та фінансові рішення для реалізації проекту.

Вартість будівництва оцінюють у 2 млрд доларів США, при цьому 85% від прогнозованої вартості проекту буде забезпечено за рахунок кредиту від китайських фінансових установ.

«Можливість залучення цього кредиту розглядається Україною із наданням державної гарантії на повернення кредитних коштів. Термін повернення кредиту – від 15 до 20 років. При цьому процентна ставка буде предметом переговорів», – наголосив мер.

Проект передбачає будівництво нової лінії метрополітену протяжністю майже 18 км з 13-ма станціями. Також буде побудована пересадочна лінія протяжністю 1 км між кільцевою електричкою та новою четвертою лінією. Передбачається, що термін будівництва складе 5 років.

«Розвиток транспортної інфраструктури є одним із головних пріоритетів для столичної влади. Один із важливих проектів – добудова Подільсько-Воскресенського мосту. І переговори про добудову мосту ми ведемо з німецькими інвесторами. А коли буде готовий міст, це дасть можливість для наступного кроку – будівництва четвертої лінії столичного метро на Троєщину», – зазначив Віталій Кличко під час церемонії підписання.

У свою чергу, Го Уін, який підписав угоду від імені китайської сторони, подякував Віталію Кличку за підтримку у реалізації цього проекту.

«Після року наших спільних зусиль ми можемо підписати офіційну угоду. Ми маємо гарний досвід розбудови метро у всьому світі. Ми знаємо, що четверта гілка метро є нагальною для Києва, адже наш проект має сполучити обидва береги Дніпра та нарешті вирішити транспортні проблеми масиву Троєщина», – наголосив Го Уін.

транспорт київ

Знак гривні
Знак гривні