Кабмін знову заговорив про мем метро на Троєщину

Четверта гілка Київського метрополітену матиме довжину 18 км і пройде від аеропорту «Київ» (Жуляни) до житлового масиву Троєщина. Гілка нараховуватиме 13 станцій.

Про це заявив перший віце-прем'єр - міністр економічного розвитку і торгівлі Степан Кубів, передає Громадське.

«Говорив сьогодні про будівництво гілки київського метро з Троєщини до аеропорту «Київ» з китайськими інвесторами. Попередня вартість проекту 2 млрд доларів, 85% з них буде забезпечувати китайська сторона (кредит 20 років під 2% річних). 15% проекту фінансуватимуть за рахунок КМДА... Тепер з аеропорту «Київ» можна буде дістатися метрополітеном майже в будь-яку точку міста», — сказав чиновник.

Він також поінформував, що запевнив правління міжнародної групи Pacific Construction у тому, що Кабмін та київська влада зобов'язуються запустити проект і довести його до кінця.

Найближчим часом, за словами Кубіва, запрацює робоча група з представників компанії, МЕРТ, Київського метрополітену, які складуть текст остаточної угоди.

«Після підписання ми зможемо почати будівництво», — поділився планами перший віце-прем'єр.

Заступник голови Київської міськдержадміністрації Микола Поворозник раніше повідомив, що «проект будівництва четвертої гілки метро досить складний, оскільки вона повинна проходити наземно і підземно і включати в себе три пересадочних вузла».

Китайські інвестори — не перші в низці тих, хто мав намір вкладати гроші в будівництво гілки метро на Троєщину. Зокрема, раніше мова заходила про кредити з Польщі та Японії.

Нагадаємо, про "метро на Троєщину" говорять усі політики ще від 90-х, але результат настільки відсутній, що це вже стало предметом постійних жартів.

київ будівництво

Знак гривні
Знак гривні