Росія попри одностайні санкції ООН економічно підтримує КНДР

Оцінка статті на цей момент: +1/-0
Читати Не читати Коментувати
  • 696 Перегляди
  • 0 Коментарі
  • 21/09/2017Дата публікації

І відповідно, її ядерну програму. Щонайменше 8 північнокорейських танкерів з паливом вирушили з Росії до Північної Кореї, хоча мали вирушити в інші пункти призначення.

Про це повідомляє Громадське з посиланням на Reuters.

Американські чиновники кажуть, що подібна схема часто використовується КНДР для обходу санкцій, введених через військову програму.

«Північна Корея використовує обманні дії, щоб приховати справжнє походження цих товарів. Було виявлено, що Пхеньян регулярно спотворює ідентифікаційні позначення і документацію суден», — казав помічник міністра фінансів США Маршалл С. Біллінгслі комітету Палати представників з іноземних справ.

Агенство наголошує, що немає підтвердження, що танкери відвантажували паливо у КНДР. Хоча, за даними моніторингу, вони прибували до Північної Кореї, але зміна маршруту під час руху не є незаконною.

Вісім танкерів, інформація про які показана в моніторингових даних, вийшли з портів Владивостока і Находки та вказали Китай або Південну Корею як пункти призначення в російській Інформаційній системі державного портового контролю.

Покинувши Росію, вони опинилися поблизу північнокорейських портів Кімчхек, Чхонджин, Хиннам і Раджин. Жодне з суден потім не рушило в Китай, а більшість повернулися в Росію.

За даними джерела Reuters з компанії, що обслуговує судна у Владивостоці, танкери були завантажені дизельним паливом. Їхня вантажність становила від 500 до 2.000 тонн.

Одним із суден був Ma Du San, яким володіє північнокорейська компанія Korea Kyongun Shipping Co.

З посиланням на дані у накладній, що є в агентства, танкер завантажили 545 тоннами суднового палива, яке надійшло з Хабаровського нафтопереробного заводу.

За даними в російській Інформаційній системі державного портового контролю, танкер мав прибути в китайський порт Чжаньцзян, а у накладній кінцевим пунктом призначення був південнокорейський Пусан.

Однак після виходу з Владивостока танкер був помічений в межах північнокорейського порту Кімчхек, в той час як всі інші судна — лише в околицях портів.

Оцінка статті на цей момент: +1/-0
Читати Не читати Коментувати
 
 

Коментарі 0

Для того, щоб писати свої коментарі, залогіньтесь! Якщо ви не маєте логіну, тоді спочатку зареєструйтесь, щоб його отримати!