Слідом за Подолом, пішохідним стає Ярвал у центрі Києва (КАРТА)

З 24 серпня Київська міська державна адміністрація - КМДА перекриває шматок Ярвалу між вулицями Стрілецька та Івана Франка. Частина Ярвалу від Івана Франка до Володимирської та Золотоворітський проїзд стануть двосторонніми.

Про це повідомляють Агенти змін.

Приклади з Барселони, Копенгагена, Нью-Йорка показують, що зменшення автомобільного потоку на вулицю робить її більш привабливою та комфортною. Вулиця стає місцем тяжіння — це оживляє локальну економіку, збільшує кількість соціальних зв’язків.

Ми вважаємо, що Ярвал — найкращий кандидат на роль головної прогулянкової вулиці Києва. Звісно, для цього потрібно ще багато зробити: збільшити кількість озеленення, привести до ладу паркування, додати комфортні зони для відпочинку, активізувати глухі фасади.

Зараз ми робимо перший крок — перекриваємо сорок метрів, щоб прибрати з вулиці транзит.

Це зменшить транспортне навантаження на вулицю в декілька разів, а разом з ним і зашумленість, загазованість та запиленість простору. Так він стане комфортнішим для 3000 пішоходів, що проходять вулицею в годину пік.

Активісти розробили нову схему транспортного руху, яка повинна покращити загальну транспортну ситуацію в місті. За розрахунками на транспортній моделі перекриття Ярвалу зменшить автопробіг по місту на 3000 км і 3300 людино-годин на добу. Навіть за мінімальних розрахунків зекономлений в дорозі час заощадить містянам 81,9 млн ₴ на рік. При цьому стане легше діставатись до будинків та офісів на Ярвалі, адже частина вулиці стане двосторонньою.

При цьому нова схема розвантажить Ярославів Вал від потоку автомобілів, зменшить кількість припаркованих автівок, та дасть пішоходам більше простору.

Подібну ініціативу також підтримав директор Департаменту транспортної інфраструктури КМДА Сергій Симонов.

Нагадаємо, з першого серпня на Контрактовій та Сагайдачного почала діяти пішохідна зона.

реформи суспільство місто транспорт київ

Знак гривні
Знак гривні