Motorola зняла глобальну рекламу в Жулянах і метро в Києві, бо це яскраве різнобарвне місто (ВІДЕО)
Motorola відзняла спрямовані на глобальну аудиторію проморолики своїм смартфонів на 6 локаціях Києва - зокрема, в "Жулянах" і на метро "Житомирська".
Про це не сказано в ролику, але ви можете це побачити:
Ogilvy Paris, глобальне SMM-агентство Motorola, обрало в якості майданчиків для зйомки роликів київський аеропорт, станцію метро «Житомирська», дві офісні будівлі, дах бізнес-центру та один з нічних клубів.
Вибір був продиктований тим, що українська столиця – яскраве та різнобарвне місто. Саме тут вдалося реалізувати кадри, які "відповідають духу бренду".
Кожне місце було обране для демонстрації одного з "прибамбасів" нового телефона: від посилення звуку в умовах шуму до значного зуму.
Матеріал для чотирьох відеороликів був відзнятий за 3 дні – з 4 по 6 травня 2017 року, а постпродакшн зробили в Парижі.
За матеріалами Iworm та Громадського