Нове дослідження роботи російських тролів: «Удаленная работа с нелояльной аудиторией».

Роботодавці"активно ищут комюнити-менеджеров со знанием французского и немецкого (но английский, украинский, испанский тоже подойдут)"

Російський журналіст дослідив, як працює одна з численних фабрик тролів у Росії, його ледь не взяли туди на роботу. Почалася історія із демонстрації у день вбивства Нємцова.

26 лютого, коли в Москві (та інших містах, але тут мова буде тільки про Москву) проходив марш пам'яті убитого Бориса Нємцова, в цей час в соціальних мережах кілька сотень різних акаунтів на різні лади повторювали одну і ту ж нехитру думку: "а чому вони мітингують у центрі Москви, а не йдуть на кладовище, на могилу Нємцова?"

(Насправді річниця була через день - тоді всі пішли й на кладовище)

Це була явно добре скоординована кампанія - тим більше що теза не надто оригінальна, на першу річницю вбивства Нємцова її теж повторювали.

Задіяли відомих користувачів, з синіми галочками і тисячами фоловерів:

Підключили лояльні видання, а потім ТЕ САМЕ ПІДХОПЛЮЄ ХОР у Твітері:

Ось переписка з працівником тролеферми:

Розслідування повністю читайте на на сайті "Знімалка лапші з вух"

боти росія пропаганда тролі інтернет

Знак гривні
Знак гривні