Вперед у минуле. МВС не змогло налагодити відеофіксацію автопорушень і думає повернути на дороги колядників з радарами

Поліцейських із радарами з доріг прибрали, аварійність зросла - а камери як альтернативу все ніяк не поставлять.

"Ділова столиця" поцікавилася, до яких заходів планують вдатися правоохоронці заради зменшення аварійності на дорогах. За інформацією газети, в першому півріччі в дорожньо-транспортних пригодах постраждали 15,5 тис. людей, а за аналогічний період минулого року – 12,1 тис.

"Зараз головна причина аварійності на дорогах – перевищення швидкості (понад 25% випадків)", – каже заступник начальника управління безпеки дорожнього руху Національної поліції Василь Брянцев.

На другому місці – керування транспортом у нетверезому стані, далі – порушення правил маневрування і переїзду перехресть. А завершує список – недотримання дистанції, пише газета.

У поліції вважають, що автоматична система фіксації порушень допомогла б скоротити аварійність на автошляхах як мінімум на 30%.

Однак підписаний главою держави ще рік тому закон, який легалізує відео- і фотофіксацію порушень правил дорожнього руху, так і не запрацював через брак коштів.

Тепер, як пише газета, у Національній поліції задумались, чи не повернути на дороги інспекторів з радарами. Як скоро це відбудеться – невідомо, адже є технічні і нормативні проблеми.

Йдеться зокрема про вимірювач швидкості TruCAM, який може працювати у двох режимах: ручному і автоматичному. Тобто пристрій можна тримати в руках як звичайний радар, а інспектор самостійно визначатиме швидкість якого саме автомобіля потрібно виміряти. А для роботи в автоматичному режимі потрібен спеціальний броньований бокс.

"Тому, як саме використовуватимуться вимірювачі швидкості, невідомо, адже застосовувати радари у ручному режимі не дозволяє закон про Національну поліцію", – зауважує юрист Володимир Караваєв.

Видання припускає, що МВС лобіюватиме повернення ручної фіксації порушень правил дорожнього руху.

Реферування - ВВС

поліція недореформи ДТП

Знак гривні
Знак гривні