Розсекречена інструкція з саботажу 1944 року схожа на повсякдення бюрократії у 2016 році (ДОКУМЕНТ)

Оцінка статті на цей момент: +2/-0
Читати Не читати Коментувати
  • 3255 Перегляди
  • 1 Коментарі
  • 04/08/2016Дата публікації

Можна сприймати це як жарт, але справді: нещодавно розсекречена інструкція з саботажу на робочому місці, розроблена у 1944 попередником американського ЦРУ, дуже схожа на те, що зараз відбувається в офісах повсякденно сьогодні. Чи, наприклад, на бюрократію в державах.

Про це пише James Kelleher (англ)

Наприклад, загальне перешкоджання організації та виробництву включає:

- Наполягати, щоб усе відбувалося через відповідні "канали", не дозволяти будь-яких "зрізаних шляхів" для пришвидшення рішень.

- Виголошувати довгі "промови" якомога частіше.

- Переспрямовувати все до "комітетів і підкомітетів" для "детальнішого вивчення".

- Якомога частіше робити зауваження "не в тему".

- Наполягати на точніших формулюваннях.

- Повертатися до нового розгляду питань, які раніше вже були розглянуті.

- Виступати за "обережність", за "раціональність" і т.п.

- Постійно сумніватися, чи входить те чи інше рішення в юрисдикцію відповідного органу.

Керівники різних ланок можуть також:

- Вимагати наказів у друкованій формі.

- "Неправильно розуміти" накази, де це тільки можливо.

- Ставити нескінченні запитання, вступати у тривале листування.

- Не замовляти нових матеріалів, аж поки ті, що є, повністю б закінчилися - це зупиняє виробництво на певний час.

- Замовляти матеріали, які достеменно важко отримати.

- Навчаючи нових співробітників, робити це неякісно.

- Інструкції підлеглим давати нечіткі.

І т.п.

Нічого не нагадує?

Оцінка статті на цей момент: +2/-0
Читати Не читати Коментувати
 
 

Коментарі 1

Для того, щоб писати свої коментарі, залогіньтесь! Якщо ви не маєте логіну, тоді спочатку зареєструйтесь, щоб його отримати!

(11)Широке перешкоджання з використанням структури організацій та їх діяльності:
(а)Організаційний процес та концеренції
(1) Наполягайте на виконанні всього через "канали". Ніколи не дозволяйте використання "коротких шляхів" в наказах для ускорення рішень.
(2)Виступайте. Говоріть так часто, як можете та якомога довше. Зображуйте "головні частини виступу" довгими анекдотами та випадками з власного життя. Ніколи не соромтесь робити влучні "патріотичні" висловлювання.
(3)Коли можливо, відсилайте всі матеріали до комітетів для "подальшого вивчення та обговорення". Пробуйте збільшити кількість комітетів якомога більше, не менше п'яти.
(4)Піднімайте неумісні питання так часто, як це можливо.
(5)Торгуйтеся над більш чіткими формулюваннями в розмовах, протоколах, резолюціях
(6)Посилайтеся на раніше прийняті на зустрічах матеріали та пробуйте "перевідкрити" питання про доцільність таких прийнятих рішень.
(7)Відстоюйте "обережніть". Будьте раціональним та наполягайте, щоб інші учасники обговорення також були раціональними та уникали поспішності, яка може призвести до конфузів та затруднень в майбутньому.
(8) Турбуйтесь про правильність будь-якого рішення: піднімайте питання чи знаходиться рішення в сфері компетенції органу, та чи не буде конфлікту з якимись вищими органами.