Окупуй гіпермаркет: сьогодні в США "чорна п'ятниця", перший день різдвяних розпродажів

Оцінка статті на цей момент: +1/-0
Читати Не читати Коментувати
  • 2331 Перегляди
  • 0 Коментарі
  • 25/11/2011Дата публікації

У перший день після американського свята Дня подяки - т.зв. "чорну п'ятницю" - в США традиційно стартує сезон різдвяних розпродажів. За цьогорічними оцінками, в найближчі три дні у черги за дешевими товарами стануть 152 мільйони американців.

Що можна купити під час цієї чорної п'ятниці? Наприклад, 42-дюймовий рідкокристалічний телевізор Sharp за 200 доларів, тоді як звичайна ціна - 499 доларів (схоже, саме такі телевізори стануть одним з головних хітів продажів на цей сезон знижок). Ігрова приставка - Nintendo Wii - $99.96. Хітова комп'ютерна гра “Battlefield 3” $28. DVD-диски з фільмами - по два долари (ну просто як на лотках у київських підземних переходах :-) ). Ноутбук НР - за 248 доларів.

Серед інших "гарячих" товарів - комп'ютерні ігри для Play Station 3 та самі ігрові приставки, програвачі Blu-ray, іграшки тощо.

Черги до найбільших магазинів вишикувалися ще в четвер звечора. Деякі крамниці відкрилися з опівночі - чого не було протягом кількох "післякризових" років. Інші починають працювати рано зранку - о 4-5 годині.

Шопоголіки у ніч на п'ятницу чекають на відкриття магазинів. Дехто навіть ставить під гіпермаркетами намети

Як правило, подібний ажіотаж регулярно призводить до травм чи сутичок між покупцями, що змагаються за право першими дістатися до бажаного товару. Без інцидентів не обійшлося і цього разу - так, у Лос Анжелесі жінка, що стояла в черзі до гіпермаркету Wal-Mart, застосувала перцевий балончик до інших людей - сімох було уражено, а частину торгового приміщення довелося евакуювати.

Немало американців, яких свого часу потовкли в чергах під час "чорної п'ятниці", більше не беруть участі у цьому психозі. Інші застосовують більш ефективну тактику: заздалегідь визначити, що саме їм потрібно купити, і де приблизно знаходиться цей товар, ускочити в торговий зал, вхопити його, швидко заплатити і вискочити геть.

Щороку американські ЗМІ активно обговорюють, чи є сенс у влаштуванні подібних оргій шопінгу - адже ближче до Різдва як асортимент товарів зі знижкою, так і розмір самих знижок, як правило, перевищує той, що пропонують у "чорну п'ятницю". Але торгівлі це вигідно - зазвичай у ці дні купують 10% від усього обсягу передріздвяних продажів. А щодо вигідності для покупців - ну то ніхто ж нікого не змушує стояти ніч у черзі заради кількох DVD-дисків.

Оцінка статті на цей момент: +1/-0
Читати Не читати Коментувати
 
 

Коментарі 0

Для того, щоб писати свої коментарі, залогіньтесь! Якщо ви не маєте логіну, тоді спочатку зареєструйтесь, щоб його отримати!