Японські студенти проїхали три тисячі кілометрів на сонячній енергії

Удруге поспіль переможцем австралійського еко-раллі Veolia World Solar Challenge стала команда університету Токаі (Японія). Перегони на відстань 2998 км між містами Дарвін та Аделаїда проходять між електромобілями, які мають на борту акумулятор лише на 5 кіловатт-годин. Решту енергії транспортний засіб повинен отримати від сонця.

Найбільш прикметним у перемозі японських студентів є не те, що вони фінішували першими чи дійшли до фінішу (фінішувати змогли сім команд із тридцяти семи), а та швидкість, з якою рухався їхній електромобіль. Середня швидкість їх моделі склала на маршруті 91,54 км/год. Це вражаючий результат для "сонцемобілів", що змагаються в перегонах на велику відстань. Загалом на подолання трьох тисяч кілометрів пішло 32 години та 45 хвилин.

Цьогорічні перегони відбувалися у складніших умовах, ніж завжди: зловмисники підпалили буш по маршруту. Тому доїхати до кінця вдалося не всім: так, корейська команда з гучною назвою "Зелені маньяки" подолала лише 73 кілометри.

У самому факті проведення еко-раллі "сонцемобілів", здавалося б, нема нічого видатного: такі перегони проводять дуже давно, однак практичної користі від таких сонячних візків було небагато. Однак саме зараз ця традиційна оцінка перестає бути актуальною: із розвитком електромобільного транспорту виникає логічна ідея встановлення сонячних батарей на дахи електромобілів, призначених для повсякденних поїздок. Зрозуміло, що їх потужності не вистачить для того, щоб повністю забезпечити електромобіль енергією. Однак сам факт того, що автівка, постоявши на сонці протягом робочого дня, отримує додатковий запас ходу на 10-15 кілометрів, не може не зацікавити споживачів.

технології автомобілі

Знак гривні
Знак гривні