Новий палубний безпілотний літак США завершує сухопутні випробування

Перспективний американський палубний безпілотник X-47B UCAS-D, що розробляється компанією Northrop Grumman на замовлення ВМС США, вперше здійснив політ з прибраними шасі в крейсерському режимі. Як повідомляє Defense Aerospace, випробування відбулося на базі ВПС США Едвардс. Одночасно Northrop Grumman перевірила працездатність систем точного керування та навігації, які згодом будуть використовуватися при здійсненні посадки X-47B на палубу.

Як очікується, до кінця 2011 року X-47B буде переведений на базу ВМС США Патаксент Рівер, де вже на початку 2012 року він приступить до випробувань на сумісність з системами авіаносця. Зокрема, безпілотник буде симулювати зліт і посадку на авіаносець. У 2013 році почнуться випробування X-47B безпосередньо на палубі авіаносця, де безпілотник буде імітувати посадку на палубу в різних погодних умовах вдень і вночі. Коли закінчиться відпрацювання самої посадки на палубу, наразі невідомо.

Безпілотник X-47B створений із застосуванням технології забезпечення малопомітності в радіолокаційному спектрі і оснащений реактивним двигуном. Апарат здійснив перший політ на початку лютого 2011 року. За проектом, на X-47B буде встановлена ​​система дозаправки в повітрі, комплект розвідувальної апаратури, засоби радіоелектронного придушення, а також керовані ракети (дві підвіски).

Технічні характеристики X-47B

Довжина: 11,63 м
Розмах крил: 18.92 м
Висота: 3.10 м
"Суха" вага: 6350 кг
Максимальна злітна вага: 20215 кг
Двигун: 1 × Pratt & Whitney F100-220U турбореактивний
Максимальна швидкість: дозвукова
Крейсерська швидкість: 0.45 mach
Радіус польоту: 3889+ км
Максимальна висота польоту:12190 м

армія авіація технології

Знак гривні
Знак гривні