Адміністрація Кофе Хаус перестає вимагати у персоналу розмовляти виключно російською

Мережа кав'ярень "Кофе Хаус", навколо якої розгорівся скандал пов'язаний з тим, що офіціанти відмовлялися розмовляти з клієнтами українською, вже розробляє внутрішні інструкції та правила, де будуть враховані норми закону "Про засади державної мовної політики". Окрім того, адміністрація кав'ярень провела зі своїми підлеглими роз'яснювальну роботу.

Такою є відповідь голови київської міської держадміністрації Олександра Попова на запит нардепа В'ячеслава Кириленка.

Його нардеп відправив після скандалу з одним з відвідувачів, котрий вимагав обслужити його українською мовою і отримав відмову.

Власне, сталося це з Іваном Філіповичем в ТРЦ "Дрім Таун", що на Оболонському проспекті, 21-Б. В закладі з клієнтом підкреслено спілкувались російською, персонал поводився некоректно і дозволив собі висміяти чоловіка.

Один з офіціантів розповів Івану, що спілкування винятково російською - це політика компанії, прописана в брошурах з корпоративними правилами. "Здесь все прекрасно понимают русский язык, и для 1% "повернутых" никто стандарты менять не будет!" - такий принцип "Кофе Хауз" офіціанту озвучили на тренінгу для персонала.

Після розголосу цієї історії директорка закладу в Дрім Тауні обіцяла принести офіційні вибачення Івану Філіповичу. Але коли той приїхав разом з тележурналістами, керівниця з місця роботи зникла. Нардеп В'ячеслав Кириленко тоді запропонував вигнати мережу.

Джерело: Свідомо.

мова сфера обслуговування київ закон

Знак гривні
Знак гривні