У Борисполі закривають термінал, який планували повністю віддати під лоукости

Оцінка статті на цей момент: +0/-0
Читати Не читати Коментувати
  • 3625 Перегляди
  • 1 Коментарі
  • 20/09/2013Дата публікації

Міжнародний аеропорт Бориспіль планує закрити термінал F, заявив гендиректор аеропорту Олексій Кочанов.

Він розповів, що цей термінал приймає лише кілька рейсів на день, пише delo.ua. "Тому аеропорту накладно його утримувати. Тим більше, що термінал розташований у віддаленості від всієї інфраструктури. До того ж, коли термінал F будували, то передбачали, що в разі відкриття іншого терміналу, такого як D, термінал F буде закрито", - пояснив Кочанов, додавши, що зараз розглядається можливість перепрофілювання терміналу F у вантажний порт.

Термінал F було урочисло відкрито у 2010-му році

Примітно, що в березні поточного року тодішній гендиректор аеропорту Бориспіль Антон Волов заявляв, що термінал F буде обслуговувати лоукости. "Ми побудували новий термінал D, в який переведемо всі свої основні міжнародні рейси. У нас звільниться термінал F, і згідно з нашим довготривалим стратегічним планом ми зможемо його повністю віддати під лоукости, запропонувавши для цих компаній новий продукт", - сказав тоді Волов. Кочанов очолив Бориспіль наприкінці липня, раніше він керував повітряною гаванню Одеси.

За словами Сергія Гомболевського, заступника генерального директора аеропорту з виробництва, терміналу B повернуть статус міжнародного. Так, з 27 жовтня 2013 року і до 31 березня 2014-го термінал B обслуговуватиме як міжнародні, так і внутрішні рейси, а вже з 31 березня він буде використовуватися тільки як міжнародний і обслуговуватиме чартерні рейси і лоукости.

Як зазначив Гомболевський, Бориспіль має намір до 31 березня закінчити обладнання зон для обслуговування пасажирів внутрішніх рейсів в термінальному комплексі D. Він роз'яснив, що нові приміщення добудовувати не будуть, додадуть тільки галерею виходів на посадку.

На другому поверсі терміналу обладнають зону вильоту внутрішніх рейсів, прийом внутрішніх рейсів на приліт здійснюватиметься на першому поверсі , де зараз приймаються міжнародні рейси.

Зона внутрішніх рейсів зможе приймати 900 пасажирів на годину як на виліт, так і на приліт, і матиме шість виходів на посадку, шість пунктів контролю авіаційної безпеки і 15 стійок реєстрації.

"Ми ведемо підготовчі роботи, підрядника з будівництва ще не вибрано, проектні роботи виконуватиме Альтіс Холдинг", - сказав Гомболевський. Він повідомив, що передпроектні роботи розпочнуться 23 вересня, вартість створення зони внутрішніх рейсів складе близько 100 млн грн власних коштів аеропорту.

Крім того, Гомболевський розповів, що аеропорт має намір включити в інвестиційний план на 2014 рік питання про розширення перону D для стоянки літаків, але деталей не уточнив.

Ще в лютому повідомлялося, що в аеропорту Бориспіль недостатньо коштів для обслуговування всіх терміналів. У березні Рахункова палата України заявила, що при розширенні і реконструкції міжнародного аеропорту Бориспіль в 2009-2012 роках, у тому числі і під час будівництва нового терміналу D до Євро-2012, 3,7 млрд грн було використано неефективно і з порушенням законодавства. На підприємстві ці звинувачення спростували.

Зазначимо, що в серпні аеропорт повідомив про скорочення на 13% пасажиропотоку в порівнянні з аналогічним показником минулого року. При цьому в січні-червні 2013 року державне підприємство Міжнародний аеропорт Бориспіль отримало чистий збиток за українськими стандартами бухгалтерського обліку в розмірі 7,092 млн грн, тоді як січень-червень 2012 року завершило з чистим прибутком у розмірі 270,495 млн грн.

Джерело: Кореспондент.

Оцінка статті на цей момент: +0/-0
Читати Не читати Коментувати
 
 

Коментарі 1

Для того, щоб писати свої коментарі, залогіньтесь! Якщо ви не маєте логіну, тоді спочатку зареєструйтесь, щоб його отримати!

"Лоукости" невдале слово. Певно не зрозмівши або не полюбивши його вриішили закрити термінал :) Назвіть "вдешевлені рейси" чи що.