Дослідження: людство почало озброюватись 300 тисяч років тому

Археологи з Тюбінгенського університету (Німеччина) знайшли найстарішу зброю з відомих на даний момент. Мова йде про наконечниках для списів. Про це говориться у прес-релізі, опублікованому на сайті Phys.Org.

Загалом вченим вдалося знайти вісім наконечників. Їхній вік становить близько 300 тисяч років. Для порівняння: 2011 року науковці виявили одні з найстаріших знарядь праці на Північноамериканському континенті, вік котрих становив лише близько 15,5 тисячі років.

Нові знахідки були зроблені у вугільному кар'єрі в Шонінгені (Нижня Саксонія). Розкопки в цьому регіоні ведуться з 2008 року. Датування наконечників проводилося за допомогою радіометричних методів. Дослідники планують виставити стародавні наконечники у музеї, який відкриють 2013 року.

За словами вчених, наконечники прекрасно збереглися. До речі, на даний момент на місці розкопок не знайдено рештки людей, однак вчені вважають, що наконечники могли виготовити Homo Heidelbergensis. Цей вид роду людей деякі науковці вважають прямим предком одночасно неандертальців і сучасних людей.

наука зброя історія археологія