ЄС профінансував соціальну рекламу щодо проблеми утилізації сміття в Україні (ВІДЕО)

Автори 35-секундного відео пояснюють, що навіть незначні зміни у поведінці людей можуть вплинути на ситуацію, повідомляється на сайті Представництва ЄС в Україні.

"Підготовка цього відео-ряду є частиною більш широкої співпраці між Україною та ЄС, яка має на меті підвищити обізнаність людей та поділитися з Україною європейським досвідом впорядкування сміття, його переробки та повторної утилізації", сказано в повідомленні Представництва ЄС.

Щодня, в результаті особистих звичок споживання, в Україні продукується близько 50000 тон відходів. В масштабах всієї планети ця цифра сягає 7 млн. тон на день. Навіть після того, як ви викинули сміття, воно нікуди не зникає, продовжуючи cтоліттями забруднювати та шкодити навколишньому середовищу, - як, наприклад, пластикові пляшки чи використані батарейки. Зменшування обсягів відходів і якнайчастіша їхня переробка є нашою спільною відповідальністю.

Задля реалізації цієї мети ЄС допомагав Україні налагодити механізми, подібні до тих, що працюють в ЄС і забезпечують максимальне збирання, нове використання та переробку всіх видів побутового сміття. Двадцять років систематичної переробки сміття та розумного контролю за ним у Європі призвели не лише до поступових покращень в площині захисту природи та здоров'я, але й створили десятки тисяч нових робочих місць в "зеленій" економіці.

Як відзначається у повідомленні представництва, соціальна реклама, слоганом котрої стали слова Думай про сміття, яке ти залишаєш, транслюватиметься на декількох українських телеканалах. Які саме це будуть канали – не уточнюється.

єс сміття реклама екологія

Знак гривні
Знак гривні