Візуалізація успішної вірусної кампанії в Twitter

Відеоролик Irn Bru завдяки одному твіту фаната цього напою за короткий час зібрав 1 млн переглядів на YouTube.

Для просування рекламного відео в мережі компанія Agency Blonde залучила користувача @larachie, пише британська газета The Guardian. Це зображення (збільшена версія) показує характер поширення посилання на відео за перші чотири тижні. Червоними крапками зображуються користувачі Twitter, білі лінії ілюструють ретвіти і згадки. Чим далі від центру (від користувача), тим впливовіший ефект від повідомлення.

Зрештою, оголошення було показано по національному телебаченню. Цей графік показує «широке охоплення» аудиторії: в центрі зображені користувачі, які згадали рекламу напою після трансляції. Але вони практично не генерують жодних ретвітів і дискусій. На зовнішній стороні візуалізації - найвпливовіші користувачі, у тому числі і Rachie, який разом з десятком інших блогерів першими опублікували посилання на відео в Twitter.

Кожна людина, що позначена сірим, дала в Twitter посилання на YouTube. Також відзначені замітки в соціальних мережах і згадки між різними користувачами до трансляції відео по телебаченню. За перші 24 години (з моменту першого твіту @larchie) рекламний ролик на YouTube зібрав 100 тис. переглядів. Після телевізійної реклами відео за наступні 48 години зібрало додаткові 300 тис. переглядів.

Це зображення показує які користувачі згенерували дискусії і ретвіти. Agency Blonde стверджує, що поєднання соціальних мереж і традиційної рекламної кампанії по ТБ було необхідністю. Діяльність малих, зв'язаних між собою активних груп в Twitter дозволило отримати необхідний імпульс, який дав за три тижні 650 тис. переглядів на YouTube. На сьогоднішній день оголошення переглянули більш ніж 1,6 млн разів.

інтернет інфографіка

Знак гривні
Знак гривні