ТЕКСТИ запрошують на семінар «Інфографіка та візуалізація даних для бізнесу»

На нашому тренінгу ми чекаємо на PR-фахівців, маркетологів, представників прес-служб, рекламних департаментів, спеціалістів, що відповідають за комунікації із громадськістю та споживачами.

У насиченому інформаційному полі важко виділитись зі звичайними корпоративними повідомленнями, а тим більше – донести їх до широкої аудиторії.

Один зі способів зробити свої посили зрозумілішими і ближчими до споживача – їх візуалізація з допомогою інструментів журналістики даних.

Ви навчитесь не лише підбирати дані, релевантні для ваших бізнес-процесів, але й зможете їх самостійно візуалізувати

Про організаторів

Texty.org.ua є провідним Інтернет-виданням, що спеціалізується на журналістиці даних та на інфографічних матеріалах. За нашою інфографікою слідкують провідні світові ЗМІ, наприклад The Economist одну з останніх інфографік зробив на основі наших даних.

Тренер Анатолій Бондаренко був членом журі на одному з найпрестижніших світових конкурсів з інфографіки «Малофей». Відзнака «Малофей» в інфографіці – аналог Пулітцерівської премії в журналістиці.

Гуру інформаціного дизайну Альберто Каїро використав приклади робіт Texty.org.ua у своїй статті.

Наш проект «Закупівлі» став номінантом на міжнародному конкурсі з журналістики даних, обійшовши роботи BBC.

Могилянська школа журналістики – інноваційний центр журналістської освіти, провідна університетська магістерська програма в галузі, співорганізатор освітніх проектів у сфері цифрових медіа – Digital Future of Journalism та Digital Media for Universities.

Для того щоб взяти учать у семінарі, заповніть анкету

Коли?

14 червня 2014 , 10.00 - 19.00 (кава-обід-кава)

Де?

Київ, Волоська 8/5, Києво-Могилянська академія, приміщення DFJ Могилянської школи журналістики.

Хто?

Організатори: Texty.org.ua, Могилянська школа журналістики

Тренери: Роман Кульчинський, головний редактор Texty.org.ua

Анатолій Бондаренко, керівник напрямку інфорграфіки та журналістики даних Texty.org.ua

Олексій Набожняк, тренер Могилянської школи журналістики, виконавчий директор комунікаційної групи PR-Effect

Програма:

1. Як відібрати інформацію для візуалізації (Р. Кульчинський)
2. Відкриті і корпоративні дані для потреб бізнесу – де їх збирати, як використовувати (О. Набожняк)
3. Інструменти візуалізації даних недизайнерами для потреб бізнесу (А. Бондаренко)
4. Практичні заняття з пошуку даних та їх візуалізації

Знак гривні
Знак гривні