Що продав Ложкін? Перелік медіа, котрі тепер можливо повязані із "сім'єю" Януковича.

Оцінка статті на цей момент: +2/-0
Читати Не читати Коментувати
  • 5254 Перегляди
  • 1 Коментарі
  • 21/06/2013Дата публікації

Це, в першу чергу, низка впливових друкованих видань: "Кореспондент", "Forbes", "Комсомольська правда" в Україні", "Аргументи і факти", глянцеві журнали.

Інтернет-проекти - forbes.ua, korrespondent.net, i.ua, bigmir.net, football.ua; www.KP.ua, www.AiF.ua та безліч дрібних проектів. На сайті UMH стверджується, що їхні інтернет-видання покривають 45% інтернет-аудиторії країни

Радіостанції - Ретро FM, Наше радіо, Europa Plus, Авторадіо та декілька інших, які щодня покривають аудиторію в 4,5 млн людей з долею слухання 18,45%

Телеканал "Меню-ТВ"

Важлива деталь: компанія володіє найбільшою роздрібною мережею по продажу преси, це близько 860 торгових точок в 10 регіонах. Мережі розповсюдження традиційна больова точка багатьох друкованих ЗМІ. Чисто теоретично особливо опозиційні видання в цю мережу тепер можуть і не потрапити, бо "не формат".

Донедавна до складу UMH також входив журнал "Фокус" разом зі своєю інтернет-версією. Однак на початку тижня стало відомо, що Ложкін продав його окремо. Покупцем виступила маловідома група Vertex United, серед акціонерів якої називали одеських бізнесменів Бориса Кауфмана і Олександра Грановського.

UMH має ряд видань в Росії, а саме: «Теленеделя», «Футбол», «Истории из жизни», «Успехи и поражения», «Истории про любовь» и «Линия судьбы». Серед видавничих домів у Росії UMH займає 7 -ме місце.

Все інше величезне хазяйство Ложкіна придбав напівлегендарний "младоолігарх" Сергій Курченко, успіхи якого, напевне, вже не залишили жодного байдужого і якого багато оглядачів вважає "зіц-головою" бізнесу сімї Віктора Януковича.

Щоправда Кучеренко і Ложкін стверджують, що підписали угоду, яка гарантує збереження незалежної редакційної політики видань. У найкращому становищі український Форбс, адже незалежність редакційної політики записана в ліцензійній угоді, і в разі тиску американський Форбс може забрати ліцензію в українського видавця. Головний редактор Форбс-Україна також призначається за згоди американського офісу.

Компанія Кучеренко повністю розрахується за покупку у 2014 році, до цього часу власником вважається Ложкін і на ключових посадах працюватимуть нинішні менеджери. Крім редактора Форбс-Україна, який вже подав у відставку.

Як зазначено, на сайті UMH компанія планувала вийти на IPO, але через "несприятливу ринкову кон'юнктуру", тобто через небажання інвесторів вкладати кошти у медіа вирішила працювати "приватними інвесторами".

Угода обговорювалася близько місяця. Після продажу компанії Ложкін не має права засновувати конкуруючі бізнеси.

Суму угоди експерти оцінюють у $400 млн. На фоні постійного падіння доходів від реклами в друкованих та інтернет-медіа усього світу це гарна ціна. Цілком можливо навіть "політична" ціна.

Про деталі угоди і переговорів читайте у достатньо відвертому інтерв'ю Ложкіна Форбсу

Оцінка статті на цей момент: +2/-0
Читати Не читати Коментувати
 
 

Коментарі 1

Для того, щоб писати свої коментарі, залогіньтесь! Якщо ви не маєте логіну, тоді спочатку зареєструйтесь, щоб його отримати!

Не розумію чого так всі паряться черех цей УМХ.. Так, найбільший в Україні медіа-холдінг.. Але РОСІЙСЬКОМОВНИЙ!
Навіть Форбс, який цілком міг бути успішним якби був українським, не дуже шкода.. Ну Корреспондет був більш-менш виваженим...
Але ж є "Країна", є "Український тиждень", є День та ДТ... чого УМХ шкодувати..
Радіостанції у них й так всі були російськомовні та совкові...
Так що Україна та УКРАЇНСЬКИЙ читач, глядач, слухач - нічогісінько не втратили!