теги: медіа

Колектив газети "Сєгодня" оптом продався Медведчуку?

Оцінка статті на цей момент: +1/-0
Читати Не читати Коментувати
  • 3706 Перегляди
  • 0 Коментарі
  • 11/04/2013Дата публікації

Відразу 52 журналіста пішли з газети "Сегодня", що належить найбагатшому українцю Рінату Ахметову. Про це LB.ua повідомив один з колишніх співробітників видання.

"Залишилися тільки розділ "Спорт", рекламний відділ, сайт і Олесь Бузина", - сказав співрозмовник.

У коментарі ІМІ заступник головного редактора "Сегодня" Марія Ципцюра повідомила, що в газеті "повний штат" і що газета "вийде завтра в будь-якому випадку при тій самій якості". Готується заява з приводу ситуації, що склалася.

Журналісти перейшли в новий проект колишнього головного редактора "Сегодня" Ігоря Гужви - газету "Вести". Це видання має з'явитися вже в квітні.

Нагадаємо, наглядова рада видавничого холдингу "Сегодня Мультимедиа" 17 січня 2012 року з результатами службової перевірки звільнила Гужву з поста головного редактора газети "Сегодня" у зв'язку з його незгодою з підходами наглядової ради до подальшого розвитку компанії.

Сам Гужва не моргнувши і оком заявив, що реальна причина його звільнення - опір спробам запровадити цензуру у виданні. Він обіцяв, що створить новий медіа-проект і забере до себе весь колектив "Сегодня".
У березні 2012 року Ігор Гужва 28 березня був призначений шеф-редактором газети "Московские новости".

У професійному середовищі газету "Вести" пов'язують з Віктором Медведчуком, колишнім головою Адміністрації Президента України Леоніда Кучми, кумом російського президента Володимира Путіна. Однак Гужва заперечує, що газети "Вісті" пов'язана з Медведчуком.

Джерело: ІМІ

Оцінка статті на цей момент: +1/-0
Читати Не читати Коментувати
 
 

Коментарі 0

Для того, щоб писати свої коментарі, залогіньтесь! Якщо ви не маєте логіну, тоді спочатку зареєструйтесь, щоб його отримати!