Телеканал лідера Родіни Маркова впіймали на джинсі – за $600 вийшов сюжет про неіснуючу фірму

"Це відповідь громадської організації Національний альянс Ігорю Маркову на те, що він зробив у Львові, - розповідає Андрій Бокоч, активіст громадської організації Національний альянс, який замовляв ролик і для зйомок у сюжеті змінив одну букву в імені, - як ми знаємо, 9 травня партія Родіна, яку він очолює, привезла своїх людей реально бандитської зовнішності, і вони на чолі з депутатами зробили бардак у Львові під час святкування дня Перемоги.

Вони розгорнули червоні прапори біля будівель місцевих органів влади, хоча самі ветерани просили червоних прапорів ні у Львові, ані у Львівській області, не розгортати. Відповідь наша у тому, що ми показали: канал АТВ, власником якого є Ігор Марков, є продажним і навіть не спромігся перевірити ніякої інформації - чи є взагалі така компанія Агротех, або її не існує, дійсно мене звати Андрій Бокуч чи ні, в мене навіть не перевірили документи".

За словами, реакції з боку АТВ не було, проте замовлений санітарами Ефіру ролик було видалено. "Була реакція людей в інтернеті, нам телефонували, з нами зв'язувалися загальнонаціональні канали", - зазначив представник Національного альянсу.

"Якщо пан Марков і далі буде займатися заворушеннями в Західній Україні і взагалі в Україні, Національний альянс реагуватиме. Ми боремося з усіма антиукраїнськими силами", - заявив Бокоч. За його словами, в організації є люди, що мають членство в партіях, але вона діє незалежно ні від однієї політичної сили.

Нагадаємо, сюжет про проблеми вигаданого підприємства вийшов на АТВ в п'ятницю, 13 травня, а в понеділок, 16 травня, група Санітари Ефіру опублікувала ролик, в якому Бокоч заявляє про те, що сюжет є вигадкою, а випуск ролика коштував йому $ 600.
http://ua.korrespondent.net

телебачення медіа акція

Знак гривні
Знак гривні