Незадоволені законом про розмитнення євробляхарі напали на нардепа, колишнього учасника АТО Савку. Їхній очільник згодом вибачився

Оцінка статті на цей момент: +0/-0
Читати Не читати Коментувати
  • 470 Перегляди
  • 0 Коментарі
  • 09/11/2018Дата публікації

Водії автомобілів на єврономерах залишилися незадоволені ухваленим у Верховній Раді законом про пільгове розмитнення.

Ухвалення законопроекту учасники акції протесту зустріли нецензурним скандуванням, передає Цензор. Нет.

Учасники протесту напали на Івана Савку, що саме вийшов з будівлі парламенту, - ветерана АТО, екс-заступника командира бригади 79-ї окремої десантно-штурмової бригади, який був обраний депутатом за списком партії "Народний фронт". "Євробляхери" щедро обсипали його лайкою й вимагали пояснень. Крім того, учасники акції підпалили димову шашку і кинули її під елітний позашляховик, що стояв неподалік.

Очільник "Автоєвросили" Олег Ярошевич згодом вибачився за інцидент із Савкою.

"Нехороший випадок, коли активісти дозволили собі перейти на особистості. Я не можу визначити, чи це наші активісти... Як голова організації, хочу вибачитися, оскільки я несу відповідальність за кожного, хто приїжджає на акції", - написав Ярошевич на своїй сторінці у фейсбуці.

Законопроект передбачає введення нової формули акцизного податку, який буде розраховуватися як множення базової ставки на коефіцієнт двигуна (обсяг/1000) і коефіцієнт віку (кількість повних календарних років): "Ставка = Ставка базова х Кдвигун х Квік".

Базова ставка становитиме 50 євро для машин з бензиновим двигуном з об'ємом циліндрів до 3000 куб. сантиметрів, 100 євро - для машин з бензиновим двигуном з об'ємом циліндрів понад 3000 куб. сантиметрів, 75 євро - для машин з дизельним двигуном з об'ємом циліндрів до 3500 куб. сантиметрів, 150 євро - для машин з дизельним двигуном з об'ємом циліндрів понад 3500 куб. сантиметрів.

Ставка податку для транспортних засобів, оснащених виключно електричними двигунами (одним або декількома), встановлюється в розмірі 1 євро за 1 кВт.год ємності електричного акумулятора таких транспортних засобів.

Встановлено граничний коефіцієнт віку імпортованого автомобіля - 15, тобто всі автомобілі, яким понад 15 років, матимуть максимальний коефіцієнт 15.

Оцінка статті на цей момент: +0/-0
Читати Не читати Коментувати
 
 

Коментарі 0

Для того, щоб писати свої коментарі, залогіньтесь! Якщо ви не маєте логіну, тоді спочатку зареєструйтесь, щоб його отримати!