Омелян придумав, як вижити електричкам. Міська влада має долучитися до їх субсидіювання

Для підвищення комфортності й ремонту потягів, якими здійснюються приміські перевезення, міська влада має долучитися до їх субсидіювання.
Про це заявив на брифінгу міністр інфраструктури Володимир Омелян, повідомляє Укрінформ.

“Укрзалізниця зараз зосередила окремий ресурс для ремонту електричок. Ті представники міської влади, які хочуть мати в себе новий склад і мати в себе достатню кількість вагонів у кожному потязі, мають сісти за стіл переговорів і субсидіювати такий вид перевезень. Ті міста, які будуть далі ігнорувати, отримають або нуль, або той рухомий склад, який буде суттєво скорочений й умови в ньому будуть не найкращі”, - наголосив міністр.

Він нагадав, що приміські перевезення — це єдиний збитковий вид перевезень Укрзалізниці. У цієї ситуації кілька причин, зокрема й те, що ціни на проїзд в “електричках” регулюються лише за згоди місцевої влади.

“Відповідно, вони (місцева влада — ред.) такої згоди не дають, хочуть тримати ціну найнижчу, і ми доходимо до абсурду, коли автобусом поїхати дорожче, аніж електричкою”, - зауважив міністр.

Крім того, він підкреслив, що іншою причиною збитковості електричок є "зайці". За підрахунками Укрзалізниці, щонайменше половина людей, які користуються електричками, не оплачують проїзд.

16 серпня а станції Підзамче у Львові люди, які не змогли сісти у поїзд до Здолбунова у зв'язку з малою кількістю вагонів, перекрили колію.

економіка залізниця омелян електрички

Знак гривні
Знак гривні