Дослідження: що подобається і що не подобається людям у повідомленнях з Твітеру

Результати опитування більше ніж 40 тис реальних учасників Twitter дозволяють зробити невтішний висновок: нікого не цікавить, що ви зараз їсте.

"ТЕРМІНОВО на минулому тижні я з'їв #бутер який був НАСТІЛЬКИ ЖАХЛИВИМ що я ледь не #кричав. Серйозно, навіщо вони роблять такі #погані бутери?"

Перед вами зразок одного з найбільш невдалих твітів з тих, що можна собі уявити. Беззмістовний, з нецікавою інформацією, перенасичений #хештегами та верхнім регістром.

Команда дослідників з МІТ обробила 43 тисячі відгуків на різноманітні зразки твітів, і зробила ряд рекомендацій - як написати твіт, щоб його читали із задоволенням (серйозно, людям нецікаво, що ти їв на сніданок):

Людям подобаються
- Інформативні
- Веселі
- Корисні
- Вражаючі твітер-повідомлення

Люди не люблять
- Нудні
- Зарозумілі
- Депресивні
- Злі меседжі

У твітері можна і потрібно писати про свою роботу, якщо вам дійсно подобається те що ви зробили. Не варто писати занадто короткі меседжі, без контектсу - наприклад, один лише лінк без пояснення що це таке - подібні твіти дратують.

Насамкінець, що подобається(зелений колір), що не подобається (червоний колір) і до чого в твітер-стрічці читачі ставляться нейтрально (блакитний) pdf-файл з усіма результатами

стиль твітер

Знак гривні
Знак гривні