Експериментально доведено: фейсбук поводить себе, як школярі старших класів

Отже, ви новачок у Фейсбуці (далі ФБ), або, скажімо так, не дуже активний давній його користувач. Ви намагаєтеся завести якомога більше друзів, для того щоб ваші чудові ідеї або ексклюзивні новини потрапили до великої кількості людей.

Погана новина - навіть якщо вас зафрендили, радіти рано. Якщо ви новачок, або просто користувач з низьким рейтингом, ФБ може не показувати ваші повідомлення в стрічці новин друзів, це стосується як "Top", так і "Most recent". Ця соціальна мережа використовує засекречений алгоритм під назвою EdgeRank, для того щоб визначати, що показувати у стрічках новин своїх користувачів, а що ні.

Хорша новина: команда експериментаторів під керівництвом Тома Вебера, з сайту The Daily Beast, розібралася, принаймні частково, як працює алгоритм. Вони спробували відповісти на питання - як підвищити свій рейтинг і зробити так, щоб ваші повідомлення частіше бачили ваші "друзі"?

Для цього два десятка користувачів ФБ місяць ретельно стежили за тим, чи з"являються у них в стрічках повідомлення від новачка. Відповідно, останній робив різні експерименти, для того щоб його побачили.

Ось коротко, висновки з їх дослідження (а заодно рекомендації тим, хто хоче покращити свій статус у ФБ)

Ваші новини можуть взагалі не з"являтися у стрічках "френдів", рейтинг яких значно більший ніж ваш. Наприклад, новини новачків спочатку не видимі для більшості френдів по декілька тижнів . І так, дійсно - потрапити в стрічку "Top", важче, ніж в "Most recent". Однак навіть в другій стрічці ви можете не з"явитися досить довго.

Для просування важлива не активність як така, а її тип:

1. Переслідувати (ходити за користувачем по його контенту, і скажено клікати по його сторінкам ) - жодним чином не впливає на вашу популярність.
2. Якщо вас хтось "переслідує" (клікає на лінки на вашій сторінці) - це трохи збільшує вашу популярність
3. ФБ значно більше любить повідомлення з лінком, який веде на якись інший контент, ніж просто потік свідомості, який ви ставите в "статусі"
4. Повідомлення з фото і відео ФБ любить значно більше, ніж навіть лінки. Ставте більше медіа-контенту!
5. Якщо хтось коментує ваші матеріали - це значно підвищує ваш рейтинг (і видимість) загалом.

- Для того щоб ви з"явилися у друга в стрічці, важливий не сам ваш рейтинг, а його співвідношення з рейтингом цієї людини. Тобто, якщо приміром у вас декілька десятків френдів, а у нього - декілька сотень - ви можете у нього в стрічці так і не з"явитися. Тому

6. Вибирайте собі в "друзі" людей з рівнем популярності, схожим на ваш.

Ще раз, підсумок - для того щоб підвищити свій рейтинг в ФБ, ставте більше відео, фотографій та лінків, і просіть ваших добрих друзів реагувати на все це у вигляді коментарів під вашими матеріалами, та кліків на них.

А взагалі, схоже що програмісти з коледжу, які писали перший алгоримт ФБ, будували його за прикладом стосунків серед американських старшокласників. Особливо це стосується правил 1, 2 та 6

реклама фейсбук технології

Знак гривні
Знак гривні