Підручник з ненасильницького спротиву. Візьміться за це самі: створення підручника (ЧАСТИНА 9).

Оцінка статті на цей момент: +0/-0
Читати Не читати Коментувати
  • 1961 Перегляди
  • 0 Коментарі
  • 04/03/2012Дата публікації

Оскільки це міжнародний підручник, ми розуміємо, що багато груп перекладуть ці матеріали для створення власних підручників. Якщо ви надумали створити власний підручник, то ось декілька підказок. Перш за все вам потрібно ясно усвідомити свої цілі та кількість енергії, яку ви ладні витратити на створення підручника (дивіться питання далі після цілей та змісту). Іншим важливим аспектом є визначення, що зробить вашу книжку особливою.

Ось список тих питань, які стануть вам у нагоді, перед тим як розпочати роботу над власним проектом підручника:

Цілі:

  • • У чому полягає основна причина створення підручника?
  • • Для кого він призначений?
  • • Як ви хочете, щоб він використовувався?
  • • Що вам треба включити в підручник?
  • • Чи ознайомилися ви вже з підручниками, які існують? Що вам у них не подобається, або що ви знайшли в них корисного?

Зміст:

  • • Які предмети та теми ви хотіли би включити?
  • • Якою повинна бути структура підручника?
  • • Наскільки великим повинен бути підручник?
  • • Чи використовуватимете ви тільки новий текст, чи також той, який вже існує?
  • • Хто обиратиме вже наявний текст і писатиме новий?
  • • Скільки часу повинна зайняти ця робота?
  • • Як використовуватиметься підручник? Чи можуть читачі ознайомитись тільки з розділами, які їх цікавлять, чи їм слід прочитати весь підручник?

Втілення:

  • • Яким чином фінансуватиметься книжка?
  • • Ви збираєтесь її продавати, чи роздавати задарма?
  • • Яким буде діапазон розповсюдження?
  • • Яким буде формат видання (тобто розмір сторінки, стиль графіки тощо)?
  • • Яким чином оцінюватиметься якість підручника?
Оцінка статті на цей момент: +0/-0
Читати Не читати Коментувати
 
 

Коментарі 0

Для того, щоб писати свої коментарі, залогіньтесь! Якщо ви не маєте логіну, тоді спочатку зареєструйтесь, щоб його отримати!