теги: datavis

Як захопили TVi (діаграми)

Оцінка статті на цей момент: +2/-0
Читати Не читати Коментувати
  • 3468 Перегляди
  • 0 Коментарі
  • 30/05/2013Дата публікації

Нижче знаходиться частина майстер-класу від Текстів, який був проведений під час Першого львівського медія-форуму. Ми намагалися показати, як додавання невеликих ілюстрацій серйозно збільшує рівень "читабельності" статті.

В якості сирого матеріалу була використана стаття з "УП", з гарним документальним матеріалом, але в якому читачу дуже важко продиратися крізь велику кількість чисел та назв. До речі, назва лекції була "візуалізуй, щоб тебе почули"

Отже, як відбувався процес захоплення телеканалу TVi? (Якщо ви не можете роздивитися деталей, клікніть на картинку щоб побачити у більшому розмірі. )

Початкова конфігурація

Юридичною особою бренду TVi є компанія ТОВ ТелеРадіоСвіт, яку в свою чергу контролювали дві компанії:
- ТОВ "Міжнародна Медіа Компанія" контролювалася низкою кіпрських компаній. Серед них були ті, бенефіціаром яких Констянтин Кагаловський був названий в рішенні суду Нью-Йорку за позовом Гусинського.
- "Seradgill" - Кагаловського називають опосередкованим власником цієї компанії.

рис.1


Вересень 2012 року

У вересні 2012 року до складу акціонерів ТВі увійшла українська компанія "Медіа Інфо", якою володіє фірма з Британських Віргінських островів "Wilcox Ventures Ltd". На "Медіа Інфо" записали 43% телеканалу шляхом зменшення частки "Seradgill"

рис.2


11 квітня 2013 року

11 квітня вже цього року стало відомо, що "Медіа Інфо" зробили одноосібним власником ТВі. Таким чином ТВі ("ТелеРадіоСвіт") стало повністю належати "Медіа Інфо". 99% останньої фірми належало "Wilcox", яка контролюється Кагаловським, а 1% - Олегу Радченку, куму Володимира Сівковича

рис. 3


18 квітня 2013 року

Магічна довіреність. Довіреністю складеною від імені Ортодоксії Нікії, Альтман нібито був уповноважений вирішувати питання, пов'язані з реалізацією 94% у ТОВ "Медіа Інфо".

Документ, згідно з яким частка Медіа-Інфо в 94% була продана іншій компанії під назвою "Balmore Invest Limited" за 940 гривень, підписали Альтман та Радченко (у останнього, в свою чергу, була довіреність від "Balmore").

рис.4


23 квітня 2013 року

Відбувається фізичне захоплення телеканалу ТВі. Одночасно, статутний фонд компанії "Balmore" переходить компаніям "Invest Info One", "Invest Rating Two", "Invest Media Three", "Invest Creative Four", "Invest Active Five"

рис.5


24 квітня 2013 року

Власником "Invest Info One", "Invest Rating Two", "Invest Media Three" та "Invest Active Five" став Олександр Альтман

рис.6

Оцінка статті на цей момент: +2/-0
Читати Не читати Коментувати
 
 

Коментарі 0

Для того, щоб писати свої коментарі, залогіньтесь! Якщо ви не маєте логіну, тоді спочатку зареєструйтесь, щоб його отримати!