Україну врятує Whirpool

Оцінка статті на цей момент: +0/-0
Читати Не читати Коментувати
  • 1465 Перегляди
  • 0 Коментарі
  • 19/06/2013Дата публікації

УВАГА, ВЕЛИКИЙ ТЕКСТ

У великих корпорацій завжди є уявлення своєї глобальної ролі у світі. Одним словом – візія (vision).

На відміну від місії чи цілі, візія, зазвичай, являє собою комплекс цінностей, безстрокове сповідування яких визначає бажане місце компанії у світі майбутнього.

«Ми хочемо надавати найкращі послуги з програмного забезпечення в Україні» - це місія.
«Ми – компанія, яка є синонімом якості ІТ сервісу» - це вже візія.

Лід, панове, дійсно тонкий, але овчинка коштує вичинки. Без візії будь-який рух – рух по колу. Він наче є, але мета його незрозуміла.

Візія, як правило, виконує три основних функції:

  • Дає чітке формулювання очікуваних результатів від діяльності.
    При чому – формулювання не лише для споживачів, але і для співробітників.

  • Надихає, мотивує, стимулює. Візія має стати мантрою, постійне повторення якої має збуджувати мозок, додавати ендорфінів і змушувати хотіти працювати. Це священна корова і символ віри.
  • Формує базис для відповідей на будь-які деталізуючі запитання.
    Із нашого прикладу про «синонім якості» першим логічним питанням буде «чому?». «Синонім якості» передбачає надання бездоганних послуг. Надання бездоганних послуг передбачає першокласний контроль за їх наданням і найкваліфікованіший персонал. Відповідно, логічною відповіддю може бути «цілодобова підтримка споживачів» і «співробітники виключно з іноземними сертифікатами професійної кваліфікації».

До чого я веду і до чого тут Україна?

Вірно, у України немає візії. Але вона і не може виникнути сама по собі, потрібен візіонер. На цю позицію претендують опозиційні сили, але вони живуть місіями.

Виграти президентські вибори 2015 і отримати більшість у ВР – це місії. А що буде далі, коли вони, припустимо, їх досягнуть? Європейська країна? Така як Греція чи Іспанія? Це популізм.
Саме тому опозиція сьогодні, як вже було сказано вище, рухається по колу. Вона, напевне, знає що їй робити щоб досягти місій, але вона уявлення не має чим займатись далі. Або має, але не декларує.

І таке мовчання паразитує на громадянах. Відсутність чіткої кінцевої мети обеззброює.
За що опозиція ображається на народ? За те, що він не виходить на мітинги? Добре, вийшли раз. Вийшли два. Був мітинг проти податкового кодексу – знесли, ковтнули, їмо. Була демонстрація проти «мовного закону» – знесли, ковтнули, перетравлюємо. Захист споруд на Андріївському, реконструкція Гостинного Двору – дожовуємо. «Вставай Україна» - ну, думаю, всі зрозуміли. Про акції на підтримку Тимошенко взагалі мовчу. І єдині, кому слід відвісити уклін до полу, при чому всім опозиціонерам поіменно – це народ, звичайні люди, які тоді вийшли, і на яких вони тепер ображаються.
Тут слід чітко зрозуміти, що знести «режим» - то не візія і не кінцева мета. На це люди спроможні і без опозиції, власними силами. Так, той самий Первомайск. Але чому вони цього не роблять? Go to the people – learn from the people. Кожен другий скаже вам 2 речі: а) за мене ніхто не заступиться, б) на місце одних лоботрясів сядуть інші. І будуть праві.

Де брати мотивацію? В чому резон?

І прямо зараз, якраз на моменті, коли Ви подумали, що це - чергова політична маячня, на сцену виходить Whirpool (барабанний дріб).

Прямо на офіційному сайті цього транскордонного виробника техніки ви можете прочитати їх візію (подам частково, в оригіналі – тут):

Кожен дім… Скрізь… із Гордістю, Пристрастю та Ефективністю

Гордість... за нашу роботу та за кожного з нас

Пристрасть... за створення незрівнянної лояльності споживачів до наших брендів

Ефективність... яка вражає та нагороджує глобальних інвесторів надприбутками

Ми впроваджуємо цю візію у життя через силу нашого унікальної глобальної компанії та наших видатних людей… працюючи разом… скрізь.

Як вам візія? А тим часом ці хлопці виробляють всього-на-всього кухонну техніку, а не перероблюють поліетиленові пакети на джерельну воду.
Тепер – до чого тут Whirpool? Шпаргалка – нижче:

  • споживачі, глобальні інвестори = виборці, народ
  • бренди = результати
  • унікальна глобальна компанія = єдиний опозиційний фронт.

Але тут невеличкий дисонанс. Щось ані гордості, ані пристрасті ані ефективності поки що не вбачається. Тим паче за кожного з них. Тим паче – рядок про «видатних людей» теж може тлумачитись двояко.

Тож що робити?
Мантра, Мантра, Мантра і вперед – вибудовувати місію у відповідності до візії. Так сказати – доїти священну корову.

Про це – згодом.

СЗ

Оцінка статті на цей момент: +0/-0
Читати Не читати Коментувати
 
 

Коментарі 0

Для того, щоб писати свої коментарі, залогіньтесь! Якщо ви не маєте логіну, тоді спочатку зареєструйтесь, щоб його отримати!