Антимаршрутчина

У всій цій "антимаршрутчині" є один дуже несправедливий момент - вона спрямована проти звичайного водія маршрутки. В 99 % випадків "протест" виражається в відмові платити особисто або захисті права не платити різноманітним пільговикам (псевдопільговикам). Дуже часто спостерігаю подібне в Києві.
Телевізійники не дають збалансованого підходу. То "водій пяний", то водій "хамить", то "немає належних документів". Але, шановні, на 90 % це провина ВЛАСНИКІВ маршрутів. Про них всі мовчать :).
Водій маршрутки типово дядько з села, що працює по 12 - 16 годин. В нього немає зарплатні. Лише норма грошей, що він має відддати власнику щодня. Заправляє машину він сам. Штатних мийників - прибиральників також немає. Все що лишається після сплати норми і заправки - заробіток дядька. Іноді дядько заробляє за день непогано, іноді майже нічого. Є дні що дядько виходить в мінус.
Особлива біда це пільговики. Преважно пенсіонери. Їм глибоко плювати, що водію потрібно сплатити фіксовану суму за день. І вони просто займають місце людини що платить. На те що є норма не більше 2-х пільговиків на рейс.
Тому ваші несплачені 3 - 4 - 5 гривень, "пєнсіонєрка" що понад норму проїхала в маршрутці безкоштовно - це гроші що ви витягли в дядька з кишені. А його сімї на них місяць жити.
Шановні, не будьте жлобами. Будьте справедливі до людини. Ви нічим не кращі за нього. Вважаєте що він працює погано? Спробуйте, може в вас вийде ліпше.
А всі питання адресуйте тим хто ВОЛОДІЄ маршрутами.

Блог: Aleks київ львівщина

Знак гривні
Знак гривні