Д

Дорога смерті. Через необлаштованість дороги на Осокорках тут чергове смертельне ДТП, загинула 9-річна дівчинка

П'яний водій на швидкості збив дітей. Там, де машина виїхала на дітей, тротуару не було - елементарний бордюр міг би врятувати життя. Але це не так просто зробити — у багатьох місцях власники ділянок незаконно захопили землю, аж до проїжджої частини дороги.

Автор: Роман Кульчинський

Спочатку я з’їхав на узбіччя, щоб пропустити швидку. «Спека, комусь стало погано», – подумалося. За наступним поворотом почався пробка. Таке теж буває: хтось черкнеться бампером, і застрягає піввулиці, поки розбираються. Ще поворот — і чую багато сирен, бачу три швидких і пару патрульних машин. «Невже хтось в’їхав у маршрутку?» — майнуло в голові. Поліцейський попускає наш ряд, і корок починає рухатися. І тут бачу дитячий велосипед серед дороги із зігнутим удвоє колесом. Серце падає.

Дитячий велосипед на місці убивства. Фото звідси

Ще мить, і жінка ридає у салоні швидкої допомоги, прикриваючи обличчя руками. У швидкій — 9-річна дівчинка, тоді ще жива. Вона померла через пару годин. Навколо - натовп цікавих, компанія збентежених підлітків на велосипедах, дехто зупиняється і висовується з вікон машин. Поліція вимагає не затримувати рух і їхати далі — корок уже розтягнувся на декілька кілометрів в обидві сторони.

На вузькій дорозі на дачних Осокорках п’яний подій виїхав на узбіччя і збив двох дітей. Як писали очевидці на місцевому форумі, одну машина вдарила прямо, і дитина відлетіла на 10 метрів. Лікарі боялися її перевозити і боролися за життя на місці. Іншій обійшлося численними переламами.

Водій зупинився, кинув свою Шевроле Лачетті і в стані шоку кудись побіг. Його зупинили свідки, він каявся.

Машина, яка збила дітей. Фото звідси

Поліція зафіксувала 2,2 проміле в крові (середнє сп’яніння).

У цьому місці дорога робить крутий поворот. Водій на великій швидкості обганяв інші автомобілі і, тікаючи від зустрічного потоку, взяв занадто вправо і вискочив на дітей, котрі йшли узбіччям. Момент трагедії я переказав із постів на місцевій групі у Фейсбуці.

Затриманий п'яний водій

Небезпечна вулиця

Ця вулиця дуже специфічна. Вона навіть на різних картах називається по-різному: на одних позначена, як Садова, на інших — як Центральна. Проте має жвавий трафік, і навіть улітку, коли дороги у Києві порожніють, на ній десь із 7:30 до 11:00 утворюється тягнучка. Взимку вона теж є. Тут розташовано близько 30 тисяч дачних ділянок, усе більше сімей будує капітальні будинки і перебирається жити сюди на цілий рік. Далі за Осокорами - село Вишневе, там активно будують і продають різне житло.

Вчорашня трагедія сталася у світлий час доби. Проте увечері ця покручена дорога із насиченим трафіком не освітлюється. Іншої неосвітленої вулиці у столиці я не знаю.

Коли мерія Києва заявила про «Бюджет участі» і оголосила конкурс на найбільш необхідні проекти, на які спрямуються міські гроші, мешканці Осокорків підготували проект освітлення Центральної. Він посів друге місце. Але скоро знову осінь і короткі дні, а далі проведення нарад щодо освітлення вулиці міська адміністрація не просунулася.

Теоретично Осокорки — рекреаційний район із численними озерами, довгим берегом Дніпра і пляжами. Багато киян хотіло б там покататися на велосипедах. Та їздити Центральною небезпечно. Небезпечно навіть ходити узбіччям, а суцільного тротуару вздовж вулиці немає. Там, де машина виїхала на дітей, тротуару не було - елементарний бордюр міг би врятувати життя.

Власники ділянок, які розташовані вздовж вулиці, позахоплювали усі можливі метри землі на цій дорозі і повиносили паркани впритул до проїжджої частини. Тому збудувати тротуар чи велодоріжку тут просто так не можна, навіть якби мерія за це і взялася. Спочатку треба знести паркани на самозахопленій землі.

Стовпи, на яких тримаються електродроти, показують, скільки землі захопили власники сусідніх ділянок. Вони мають бути за межами ділянки, але часто стоять навіть за п’ять метрів усередині дворів. Ті, хто ставив паркани за межами своєї ділянки, теж винні у смерті дев’ятирічної дівчинки - як і проектувальники дороги та мерія, котра мовчки дивилася за самозахопленнями і не облаштувала дорогу.

Є ще один нюанс, як стверджує активіст Віктор Загреба, котрий бореться за безпеку. 25% водіїв вважають, що сісти за кермо під мухою — це нормально. Ніхто з них не вірить, що може стати вбивцею.

трагедія ДТП місто осокорки

Знак гривні
Знак гривні