1

100 тисяч на піар. Скільки обласні ради платять ЗМІ за висвітлення діяльності (ІНФОГРАФІКА)

Обласні ради працюють тільки три місяці, а вже почали витрачати кошти на розповіді про свої успіхи. Платять місцевим виданням і теле-радіо організаціям. ЗМІ різних обл- рай- міськрад бачать увесь сенс свого бюджетного існування у занудних матеріалах про владу і про тих, хто заплатить. Дані з порталу публічних фінансів

Збір даних і візуалізація: Володимир Харченко, текст TEXTY.org.ua

Цікаві назви платіжок: "за розміщення передачі за участю голови ЛОР (Львівської обласної ради- ред.)" або "за розміщення відео-інформаційного сюжету (в новинах - ред.)". Журналістам відомо, що 99% ефірів у місцевих телерадіокомпаніях за участі місцевих чи загальноукраїнських політиків оплачені, часто офіційно. Те саме стосується і місцевих новин, за вихід більшості начебто новинних сюжетів теж заплачено, це навіть не вважається чимось осудливим. Але політичні партії чи підприємства не мусять оприлюднювати свої фінансові платежі, а місцева влада зобов'язана і так можна отримати підтвердження продажності місцевих ЗМІ - того, що давно знали всі.

бюджет медіа змі інфографіка datavis облради

Знак гривні
Знак гривні