Імперія брехні. База псевдосоціологів та прихованих піарників

Оцінка статті на цей момент: +2/-0
Читати Не читати Коментувати
  • 16621 Перегляди
  • 1 Коментарі
  • 16/12/2015Дата публікації

В Україні працює не більше десяти авторитетних служб, спроможних провести якісне та достовірне всеукраїнське опитування громадської думки. Коли правдиві результати політиків не влаштовують, вони через спеціальні псевдосоціологічні служби оприлюднюють вигідні для себе рейтинги. Це потрібно для того, щоб набрати додаткові голоси на виборах.

Редакційний матеріал

Почалося з ідеї вирахувати всіх фальшивих соціологів, тобто людей, котрі за гроші вигадують "рейтинги" політиків і з розумним виглядом оприлюднюють свої “дослідження”. Півроку вивчали історії таких “соціологічних” заяв, те, хто їх озвучував, і зрештою зібрали базу з датами та лінками. Ми концентрувалися саме на оприлюдненних “соціологічних” опитуваннях, але якщо включите телевізор, то з екрана під виглядом незалежних “експертів” та “політологів” на вас наводитимуть туман брехні чимало персонажів із нашої бази.

Щоб досліджувати базу, клікніть на малюнок

Досліджуючи фальшиву соціологію ми розкопали тільки невеличку частину “спільноти”, котра професійно спотворює реальність, придумає й озвучує смисли, вигідні замовникам. Зараз, коли в країні свобода і вільні вибори, саме ці люди разом з олігархічними телеканалами, де вони постійні гості, збивають країну з пантелику, заводять громадську думку на вигідні олігархам манівці.

Ми лише присвітили ліхтариком у цей кут української політики і медіа, далі можна взятися за політтехнологів, котрі намагаються не потрапляти у кадр, фейкові “ЗМІ”, котрі поширюють вигадки замість новин, та продажних журналістів.

Але повернемося до нашої фальшивої соціології.

Перед виборами в українських ЗМІ виринають десятки раніше невідомих соціологічних служб і прихованих піарників.

Вони придумують собі гучні назви і часто «зі стелі» малюють потрібні рейтинги клієнтам. За останні роки утворився цілий ринок таких сумнівних служб. Реальні опитування визнаних фірм тонуть у хвилях брехні.

Політтехнологи вважають, що виборець не хоче голосувати за того, хто має мало шансів пройти, тому потрібно створювати ілюзію. І тут на підхваті фальшиві соціологи. Їхню брехню масово тиражують ЗМІ, частково через непрофесійність, частково за гроші.

Ми зібрали та узагальнили в єдину базу практично всі публічно оголошені результати соцопитувань протягом останніх 15 років. І публікуємо досьє на десятки відверто фіктивних або сумнівних «соціологічних» служб, які хоча б одного разу оприлюднювали підозрілі результати опитування.

Базу псевдосоціологів та фальшивих піарників дивіться тут

Поки що це лише частина з того, що вдалося назбирати нашим аналітикам.

Ми свідомі того, що написали не про всі псевдосоціологічні служби. Робота над проектом триватиме і далі.

Ми опублікували всі дані, котрі змогли знайти про ту чи іншу компанію або персону.

P.S: Якщо Ви вважаєте, що ваша компанія незаслужено опинилася серед цих достойників і ви готові надати нам матеріали для перевірки: опис методології (насамперед вибірки) і масив анкет, надсилайте їх на texty.socio()gmail.com.

Якщо Ви маєте докази щодо сумнівної діяльності компанії, що відсутня в нашому списку або маєте інші відомості, повідомте нас за вказаним вище імейлом.

Оцінка статті на цей момент: +2/-0
Читати Не читати Коментувати
 
 

Коментарі 1

Для того, щоб писати свої коментарі, залогіньтесь! Якщо ви не маєте логіну, тоді спочатку зареєструйтесь, щоб його отримати!

ФОМ-Україна, і КМІС, і R&B group в грудні 2009 року вказували, що у другому турі Янукович переможе Тимошенко - 41% на 25%, 42% на 28% та 46% на 30% відповідно.
І. Бекешкіна в 2009 році стверджувала, що це "правильна" соціологія.
Ці компанії на сайті вказані, як такі, яким можна довіряти.
"...Коллеги лучше вы с голоду умрите, но никогда не берите заказы против коллег!!! Никогда!!! Потому что это "дно" в профессии...((("
(с)