Зліт дозволено! Тексти представляють інструмент для контролю за авіаційною бюрократією

Оцінка статті на цей момент: +1/-0
Читати Не читати Коментувати
  • 1262 Перегляди
  • 0 Коментарі
  • 12/12/2017Дата публікації

Хто отримав права на дефіцитні міжнародні рейси, яка ситуація з міжнародними угодами про повітряне сполучення, чи літають авіакомпанії за отриманими маршрутами – досліджуйте за допомогою нового інтерактивного інструменту від Текстів.

Над проектом працювали: Надія Романенко, Анатолій Бондаренко, Надя Кельм, Влад Герасименко

Зліт дозволено!

За кожним регулярним рейсом українських авіакомпаній стоїть низка формальних процедур. Для початку, держава має укласти міжнародну угоду про повітряне сполучення з іншою країною.

Деякі угоди передбачають “відкрите небо” – безлімітне сполучення між країнами (на карті ці країни позначені насиченішим синім кольором), інші ж накладають обмеження на кількість рейсів та маршрутів, і навіть на кількість призначених авіакомпаній. Доступні рейси Державіаслужба розподіляє між авіакомпаніями.

Вільних рейсів за популярними напрямками, такими як Ізраїль чи Туреччина, завжди бракує. Щоб зрозуміти, чи є «вільні місця», авіакомпанії потрібно було подивитися в міжнародних угодах, скільки рейсів дозволено, скажімо, до Тель-Авіва, а потім співставити цю інформацію з вже наданими «правами на експлуатацію повітряних ліній». Всі ці дані є у відкритому доступі, але у вкрай незручному для людини вигляді.

Наша веб-аплікація показує необхідну інформацію в одному місці. До того ж, ми взяли розклади українських авіакомпаній і додали фактичний стан речей. Адже можливі ситуації, коли хтось має право на рейс, але не літає.

Щоб дослідити, куди літають українські авіакомпанії, клікайте сюди

Оцінка статті на цей момент: +1/-0
Читати Не читати Коментувати
 
 

Коментарі 0

Для того, щоб писати свої коментарі, залогіньтесь! Якщо ви не маєте логіну, тоді спочатку зареєструйтесь, щоб його отримати!