«Вінниця комунальна»: Як швидко міські служби реагують на телефонні звернення (ІНФОГРАФІКА)

Оцінка статті на цей момент: +1/-0
Читати Не читати Коментувати
  • 726 Перегляди
  • 0 Коментарі
  • 10/11/2017Дата публікації

Вінницький проект «Цілодобова варта» — предмет гордості місцевої влади. Це гаряча лінія, куди містяни звертаються з більшості проблемних питань, зокрема, якості надання комунальних послуг та аварійних ситуацій. За бажанням на гарячій лінії можна отримати й психологічну допомогу.

Подібні служби існують в інших українських містах, однак саме у Вінниці вона справді популярна. Для реакції на половину всіх звернень комунальникам потрібно трохи менше двох з половиною годин.

Про те, звідки та коли надходять дзвінки, як на них реагують різні відповідальні служби, читайте в нашому новому проекті.

Оцінка статті на цей момент: +1/-0
Читати Не читати Коментувати
 
 

Коментарі 0

Для того, щоб писати свої коментарі, залогіньтесь! Якщо ви не маєте логіну, тоді спочатку зареєструйтесь, щоб його отримати!