У

Українці переплачують за імпортні авто (ІНФОГРАФІКА)

Вартість імпортних автомобілів з пробігом в Україні - чи не найбільша на пострадянському просторі. Аби розмитнити вживану іномарку в Україні, потрібно сплатити ввізне мито, акцизний збір, імпортний збір та ПДВ. У результаті вартість розмитнення може перевищувати вартість самого авто. Про це свідчать розрахунки інформагенції ЛІГАБізнесінформ.

Щоб збільшити графіку клікніть на неї

Такі високі податки свого часу проштовхнуло через Раду українське автомобільне лобі, аби дорого продавати зібрані в Україні автомобілі. Тепер же український автопром майже стоїть, а громадяни все одно змушені платити втридорога за вживані автомобілі.

Так у вересні цього року на українські заводи випустили аж 416 машин, з них 141 на КРАЗі, який виконує військові замовлення. Для порівняння в 2011 році Україна виробляла/збирала 104 тисяч автівок.

За інформацію видання, скасування спеціальних мит на іномарки (з 30 вересня) ситуація кардинально не зміниться, кількість податків зменшиться, однак кінцева вартість автомобіля - не дуже. Ба більше - з 1 січня 2016 року іномарки з пробігом стануть для українців ще дорожчими через запровадження в Україні стандарту викидів Євро-5. Згідно з новими вимогами до України буде заборонено ввозити автівки, які не відповідають екостандарту Євро-5. Стандарт діє у ЄС та США з 2009 року, отже новим правилам відповідають автомобілі, яким не більше 5 років. Ця вимога суттєво зменшить пропозицію на ринку автомобілів з пробігом.

Спеціальні мита на імпортні автомобілі були в черговий раз підвищені у 2013 - терміном на три роки.

Петиція до Президента з вимогою подати законопроект, який знімає мита із вживаних автомобілів за декілька днів набрала необхідні для її розгляду 25 тисяч підписів. Порошенко заявив, що звернувся до Уряду із проханням вивчити можливість зниження цих мит.

В Україні існує спільнота, котра бореться за зменшення мит на вживані автівки.

імпорт мито економіка інфографіка автомобілі

Знак гривні
Знак гривні