Замечательно, как всегда у Золотарева.
Но не могу не заметитьиной аспект проблемы, хорошо отраженный тем же е Токвилем в книге "Революция во Франции". Население Франции вовсе не стремилось перед революцией ограничивать власть. Оно лишь хотела, чтобы власть могла все, но делала это во благо его самого.
А без того населения, которое способно самоорганизоватьс яи ограничить власть, демократия невозможна, как невозможно играть в футбол без игроков, способных и желающих попадать по мячу.

В США держава теж літає в космос. У Європі стимулює народжуваність (наші програми списані там), а у Британії держава вказує де може продаватися порнуха, а де ні. Думка, проте, що держава має повністю усунутися від життя громадян. Просто в цивілізованому світі держава, це механізм, який створило для своєї зручності громадянське суспільство, а в нас, як в часи варягів - хто захопив територію, той і збирає дань.

Щодо водню. Виробництво водню цілком вирішувана задача в рамках звичайної АЗС. Зберігання, звичайно, там само. З економічної точки зору це може бути вигідно в нічний час за умови використання зонального лічильника. Особливо з нашою долею АЕС в генерації.
Наскільки мені відомо, проблеми використання водню навіть в звичайному ДВЗ загалом вирішені. Чув про СЕРІЙНУ БМВ представницького класу, що може працювати як на звичайному паливі так і на водні. На жаль тип двигуна (дизель / з безпосереднім впорскуванням) не згадаю.
Водень без особливих проблем може використовуватись в роторно-поршневому автомобільному двигуні. Згадайте СЕРІЙНІ РПД Мазда.
Схоже, основна проблема в відсутності політичної волі та потужному нафтовому лобі.
Щодо стану справ з водневими паливними елементами - не в курсі. Наскільки я бачу по інтенсивності обговорення / досліджень цього питання, справи дещо застопорились.

Алексе, дякую за заохочення. Але мушу вас відразу розчарувати - водень як автомобільне пальне абсолютно не годиться. Причому відразу на всіх етапах паливного циклу - видобування, транспортування, зберігання, використання в автомобілі. Це сумний, але доведений факт.

ЗІ. І до речі, про водневий ДВЗ зараз не говорять навіть апологети водню. Вони мріють про т.зв. паливні елементи, де енергія хімічних реакцій безпосередньо перетворюється в електричну. Це ефективніше, ніж спалювати водень з 30% КПД, який неминучий для теплових машин такого роду. Але там теж маса проблем.

Звичайно, підтримую ідею вцілому. Згідний прийняти участь у фінансуванні проекту. ДЛЯ ПОЧАТКУ - ЗА БУДЬ-ЯКИХ УМОВ.
Однак, зауважу те, що правильно тут згадували про засади. Впевнений: жодна справа, яка не обдумана, необговорена і не задокументована, не матиме розвитку. Ну, хоча б, я маю знати, що саме я буду фінансувати (звісно, я зрозумів, що роботу редакторів та авторів та ще щось). Мова про статут, кодекс угоду з жертводавцями чи хоч щось. Про редакційну політику сайту, гарантії неучасті його в чиємусь політичному проекті, тематику, врешті. Чи мова ведеться про фахову журналістську роботу чи про форум? Чи то є статті для сайту чи передруки з купою посилань-реклами інших ресурсів, що присутнє на сайті й зараз, і таке інше. Хто, врешті, контролюватиме редактора?
Вести мову про майнові права і відповідні впливи - безглуздо. Назавтра з'явиться "стратегічний інвестор". Ну, загалом, трішки плутаюсь, як би воно мало бути, щоб цивілізовано, чи що?
Платити можна в межах України легко. Йдіть до найближчого банку і пояснюйте проблему. Вам допоможуть її вирішити. Я користуюсь в Укрсиббанку картковим і поточним рахунком, якими надзвичайно просто через нет керувати і здійснювати в тому числі і безготівкові платежі в системі банку. Думаю, є маса й інших способів.

Тема електромобілів цікава. Отже якщо в вас, Newsmaker, є ще щось по темі - буду лише радий.
Загалом же, напрямок надзвичайно перспективний. При чому перспективних піднапрямків три:
1. чисті електромобілі;
2. комбіновані автомобілі (електродвигун + ДВЗ з тими чи іншими особливостями);
3. водневий ДВЗ.
Мені особливо подобається третій варіант.

Ідея хороша.
Сумніви викликає досяжність запропонованого кошторису. Адже відвідуваність і на попередній версії сайту була невисокою. Зараз же вона навряд вища. Та якщо не спробувати - точно нічого не буде.
До речі, Владимир висловив дуже слушну думку щодо реклами. Вона необхідна щоб з'являлись нові читачі і , відповідно, нові автори та нові пожертви. Відсутність реклами ресурсу була слабким місцем попереднього варіанту ресурсу. І в новій версії це слід врахувати.
Щодо питань.
1. В Україні - один з варіантів що розглідався раніше. Плюс чому б не розглянути платіжні термінали? Здається, там можна вказати номер рахунку.
З-за кордону, наприклад, ВебМані.
2. Певно, чекати доведеться довго. Тому краще варіант два :).
3. Чом би й ні.
4. Наприклад, по 50 грн. на місяць.
5. Не певен що буде толк.

Чудовий текст, Владимир. Дуже сподобалось. Цікаві висновки та узагальнення.
Думаю, єдиний спосіб змінити систему - максимально обмежити втручання чиновників в життя громадян. Порозганяти всі конрлолюючі / перевіряючі інстанції. Обмежити кількість та перелік дозволів / ліцензій до абсолютного мінімума. Немає в громадянина потреби звертатись до чиновника - немає корупції.
Тобто нічого нового. Беремо грузинську кальку і вперед.

Тут згадали давній Китай, так в ньму боротися за справедливсть вважалося чимось аналогічним до нашого гріха. Цей випадок - підтвердженя. Аби не "добра людина", яка просвітила пенсіонера щодо пенсії, то не було б трьох трупів і, мабуть, дітей сиріт.

А щодо висновків автора щодо чиновників, то все правильно

Якщо ви бажаєте підтримати цей проект, будь ласка приєднуйтеся до однієї з ініціатив на сайті Pledgebank, які ми започаткували. Ваш підпис дуже важливий! http://www.uk.pledgebank.com/100ForTexty

Адміністрація :)

Так було у китайців. Називалося "мандат небес" для правлячої династії.

Великі землевласники просували дітей у чиновники. Ті звільняли батьків від сплати податку. Монарх підвищував податок для інших. Інші продавали свою землю великим землевласникам. Податки знов підвищувались, бідні ще біднішали, а багаті ще багатшали. Поки бідні не починали повстання, не вбивали всіх багатих та чиновників та не встановлювали нову династію.

Тому короткостроковий (на століття або два) вихід -- знищити всіх представників влади.

Або у мене вже параноя, або тут знову річ іде про моральну якість людей і суспільства вцілому. Тобто були б люди чесними та справедливими - все було б в шоколаді. Але як вбити оце "він краде і я буду"?

Чудовий текст. Думаю, що клас чиновників рулить завжди і в усіх суспільствах. Зараз пишу статтю про Троцького, то він дуже сильно обурювався тим, що в робітничій державі владу через кілька років після революції захопила бюрократія. Одразу згадався відповідний термін УПА на означення номенклатури - "клас большевицьких вельмож".

Що можна сказати. Діло Марвіна Хімаєра живе. Але в цей раз із жертвами, не знаю чи невинними, хороша людина для співробітників може бути зовсім не такою для простих людей.
І можливо коли вони будуть принаймні боятися, то будуть думати, а не лише виконувати вказівки.

А ще від себе можу запропонувати безкоштовну вичитку чи переклад (з англійської), якщо часу вистачить. Якщо рапотом не стане, кому робити це - звертайтеся до мене. Пошту маєте.

Автор что-то упростил. Пожчиненных, которым надо объяснять:
"я тут тебя завтра пропесочу при всех, только ты к сердцу не принимай, в общем, в обморок не падай: я скажу, что ты за два месяца должен выучить мову. Но можешь не учить. Покивай только, скажи, что все понял", в их системе не может быть. Они сами понимают без подсказок, что надо соглашаться и изображать усердие при получении любого указания началсьвта. А выполнять не надо. Выполнять надо сосвем другое. то, что публично ен говорят.

Вебмані, можливо? У кожному айбоксі і іже с нім є можливість поповнити будь-який рахунок.

Каждый новый акт круче предыдушего.
Сегодня в дело вступил Президент. Оказывается, он предложил 1000 поправок, из которых 500 не учтены. А проект уже одобрен Правительством. Но никак не допишут. А что одобрили то?
Сегодня читал замечания на проект НК от Украинского кредитно-банковского союза. В заголовке - замечания на проект по состоянию на 16.09.2010.
Еще полгода назад такое никто бы не понял. А полгода единой как никогда команды - и уже норма.