1. Банківський переказ, смс.
2. На мою думку це має залежати від часу. Раз на тиждень треба замовляти. Принаймні раз на два тижні.
3. Кнопку потрібно зробити одну, яка завжди показується. Наприклад над кнопками ЧИТАТИ/НЕ ЧИТАТИ/КОМЕНТУВАТИ в правій панелі. Вони привертають увагу, то і кнопку буде видно.
4. Я вже готовий підтримати сотнею гривень на місяць протягом кварталу. Далі буду дивитися по результатам. Для мене тут головне зручність оплати.
5. -

На деяких сайтах бачила таку кнопку з написом "Donate", натиснувши яку кожен читач може щось пожертвувати. Гроші переказуються за допомогою таких спеціяльних служб з переказу грошей. Назвати зараз не можу, але цього багато в інтернеті. Там головне - знайти надійну службу, щоб хакери у людей з карток гроші не крали, та зробити зручний сервіс, щоб було більше способів переказу (картки, платіжні системи тощо). Тоді кожен небайдужий читач зможе дати сайтові трохи, скільки зможе: хоч 1 - 5 евро, хоч 100.
До того ж можна зробити деякі матеріали платними чи оголосити передплату на найсвіжиші матеріали (як це роблять агенції новин). У вас тут були до виборів такі статті, що за них і заплатити було б не шкода. Звісно, в розумних межах.

Мені здається, що краще демократичному ресурсові брати "з миру по нитці", ніж працювати на якогось одного спонсора, бо він диктуватиме контент, а не лише даватиме рекламу (рекламу ми переживемо, водночас вона може виявитись корисною). А можна в обидва способи, тут усе залежить від керівників проекту. Вони головні. Така моя думка.

банківський переказ з-за кордону коштуватиме 30-50 євро за послуги банкам-посередникам.
paypal donations в данному випадку- найрозповсюдженіше рішення.

Люди, що були центровими апологетами "противсіхозу" жебрають на сайт.

Не обовязково жити на одній території. Спільнота може бути розкидана між ішими людьми, але бути спільнотою, дотримуваися свої принципів і відстоювати своїх. Приклад кримські татари. Вони не живуть, як у своїх поселеннях, так і серед інших мешканців Криму. Проте у них є своє автономне від держави керівництво - Меджеліс, і вони можуть відстоюяти як свої колективні інтереси, так і інтереси кожного індивідуального члена спільноти.
При такому підході звичайно мають бут "свої" університети школи, видання, дитсадочки і т.д. Але це не означає жорстку привязку до них.

Насправді вже так є для багатьох "своя" є Києво-Могилянська академія. В дитсадочки по системі Монтесорі, чи у Вальдорфівські люди привозять своїх дітей з іншого кінця міста.

Не вистачає усвідомлення багатьох різних і правильних спільнот, що вони повині координуватися, вибудовувати загальну спільноту, що вони мають виробити, прийняти і пропагувати якийсь новий (насправді старий, але по новому сформульований) кодекс . І врешті решт цей конгломерат спільнот має зрозуміти, що він колись замінить державу і до цього потрібно цілеспрямовано готуавтися

Высшая раса не москали, а угро-финны с тюрками. Кстати, тут у украинцев тоже не все так плохо. А в люди... ага, на коленях вползти в Европу, вслед за румынами и словаками и кайфовать.

Владимир, по першому питанню - тут сказати нічого. В нас дійсно населення платить менше, ніж такий оптовий споживач, як промисловість. Але є один момент - в нас зараз надлишок генеруючих потужностей. Та електроенергія, яку експортують - "зайва", для неї нема споживача. Її вигідніше продати хоч за якісь гроші, ніж "придушувати" генерацію.

По другому питанню - ці підрахунки робили люди з Тесла Моторс. Рахували для електростанції на природному газі. Ефективність ТЕС - 52,5%, ефективність використання електроенергії в електромобілі - 90% і вище.

По третьому питанню - "швидкий" зарядний пристрій (вони існують для двох електромобілів - Nissan Leaf Mitsubishi та e MiEV) дає змогу зарядити акумулятор до 80% за 25-30 хвилин.

Спектакль продолжается!
Кужель критикует новый проект НК.
«Летом мы работали в рабочей группе. Я отвечала за раздел «Малый и средний бизнес». И та глава, которая была написана мной, полностью соответствует согласованной с бизнесом позиции”, - отметила А.КУЖЕЛЬ.
Но, как добавила политик, «в начале сентября премьер-министр Украины Николай АЗАРОВ принимает решение о передаче Налогового кодекса вице-премьеру Борису КОЛЕСНИКОВУ для проведения политических консультаций». По ее мнению, идеология этого ей понятна - «мы с ТИГИПКО не являемся членами коалиции, поэтому, коммунистам, ЛИТВИНУ и регионалам надо было понять, какие моменты они согласовывают».
"Это не редакция ТИГИПКО, КУЖЕЛЬ выступает не против редакции ТИГИПКО. Кабинет Министров, их коалиция приняла Налоговый кодекс в части малого и среднего бизнеса".
По утверждению А.КУЖЕЛЬ, встречаясь сегодня с предпринимателями, она им "совершенно честно сказала, что если они будут выходить на защиту той редакции, которую готовила я с командой ТИГИПКО, то я буду стоять рядом с ними".

Итак, по-прежнему есть 2 проекта, кабмин принял редакцию Колесникова и не принял Тигипко. Вице-иремьер по экономике не является членом коалиции и не согласен с Премьером.
Что и сказать, вертикаль власти, команда единая как никогда, стабильность необходимая для реформ достигнута.
Уже и смеяться не хочется.

morning Это же я пытался сказать по поводу всех статей на данную тему. О технологии.
Участникам данного сообщества надоо селиться в одном доме (близких), водить детей в 1 школу, отдыхать всем в одном месте и т.д.
Потому что 2 человека на дом, на класс всегад в подавляющем меньшинстве, они не введут иных правил.

Первое, что меня радует, что в США по тарифам ресторана э/э стоит 11центов, а по домашним - 18. Более того, та промыленность, что потребляет много э/э платит до 4центов.
У нас, к сожалению, все наоборот.
Дома в городе, без электроплиты э/э стоит 24.36коп или 3 цента. В сельской местности - это 22.5, а в домах с электроплитами или без ЦО - 18.72, т.е. 2.4цента.
Промышленность без скидок получает э/э по 6 центов, что ниже, чем пр-ть в США, но много выше, чем население. Однако энергопотребляющая промышленность (использующая электропечи) платит те же 6центов, что уже выше, чем в США.
В 1-м полугодии 2010г. Украина экспортировала 2201 млн.квт-ч электроэнергии на сумму 105.8млн.$, т.е. по 4.8цента, что дешевле, чем для собственной промышленности. Больше половину в Белоруссию - по 4.3 цента, остальное в Венгрию и Словакию - по 5.7цента.
Приходится читать людей именуемых сеюя "экономическими националистами" - в основном группируются при УНП и Свободе. Они отстаивают потекционизм, высокие тарифы при импорте готовой продукции для защиты своей промышленности.
Подумать, чтобы сделать своей промышленности ниже тарифы на э/э как в тех странах, от которых они хотят защищаться, даже мыслей нет.
Второе, что у меня вызывает вопрос - насколько потребление э/э выгоднее, чем бензина или дизтоплива?
Никто не считал, сколько условного топлива идет на выработку 1квт-ч э/э и сколько - в 1л.бензина? Только так можно корректно сравнивать.
3. Конечно, очень интересно все, что касается электромобилей. Ведь, судя по всему, чтобы реально ездить, надо будет ствить пункты зарядки аккумуляторов по дороге, или брать несколько запасных?

Онисько, в мене сільський тариф 0,1875 грн. В місті платять чи то 22, чи то 24 копійки. Що ж до юридичних осіб, то це навряд чи - передбачається, що у 80% випадків власник буде заряджати електромобіль вдома, в нічний час (і по нічному тарифу, якщо він є). Приблизно як мобільний телефон. По пробігу - від 160 км до 200 не так вже й далеко. В Тесла Родстер пробіг на одному заряді - під 400 км.

Взагалі, якщо громаді цікаво, можна розвинути тему електромобілів в наступних статтях. Редакція чекає ваших пропозицій. :-)

psyche, ситуація з ресурсом акумуляторів наразі така. Гарантійний термін батареї Tesla Roadster - 7 років, 100 000 миль (160 тис ким). У Nissan Leaf та Chevy Volt гарантія 8 років, по пробігу ті ж 100 000 миль. Що ж до заряду в холодний період, в прототипа Mini, на якому їздить автор блогу, з цим великі проблеми - в мороз ємність батареї суттєво (десь на третину) падає - її не можна зарядити повністю. Але з енергією розряджання все нормально. Тому в більш "просунутих" електромобілях є система управління батареєю (battery management system). Вона, перш ніж почати заряджання, підігріває саму батарею і тим самим знімає проблему практично повністю.

Здається, для населення ел. енергія дорожче 18 копійок. Для юридичних осіб, де й доведеться подібні авто заправляти - приблизно 80 копійок, або 10 центів. Проте, якщо різниця й не така суттєва, то самого факту, що ти значно менше нищиш довкілля, достатньо, аби розкошелитися на яку подібну Міні крихітку. дуже б хотілося, щоб явище стало масовим. Та ще на капот, дах та багажник батареї...
Ресурсу батареї малувато. Треба хоча б 200 км.

Круто, але є питання ресурсу аккумуляторів. Хоча особисто я б від такого авто не відмовився, навіть попри складності з зарядкою для мешканця багатоповерхівки. У Вікіпедії пишуть що взимку в Нью Джерсі досить холодно, в середньому -10 °С, а на північному заході штату часто нижче -18 °С. Цікаво, наскільки падає ємність батареї взимку.

"Рехворми табачників відрізають доступ до освіти дітям з незаможних сімей".---А по другому и быть не может:ведь поставили козла беречь капусту.У табачников на первом плане гэшэфт, а образование и тем более наука им до одного места.Единственный выход в данной ситуации-изоляция табачников от должностей!

Тепер ясно чому вчили на Афоні Януковича - хитро приватизувати Міжгіря

Акція відбулася, було близько 300 людей, серед них Забужко, Положинський, Рибачук. Резуьтат буде, коли Хорошковському доведеться піти у відставку. Але щоб це сталоя потрібно починати з таких акцій

Той блог, що на нього відповідає автор, чомусь видалений.

То як, чи відбулася акція, які результати?