Можете мене закидати чимось недоречним і брудним.... але коли я вчився в школі, то зазвичай ці "новорічні" подарунки були так-сяк... цукерки не дуже то і смачні. І не сильно то раділи їм учні.
А взагалі, такі подарунки - це проїдання коштів і ресурсів. В Одесі, наприклад, 134 шкіл, ліцеїв та гімназій, які можна було доукомплектувати обладнанням. На кожну школу на новорічні подарунки було викинуто більше 43 тис.грн. Наприклад, в біологічні кабінети можна було б за ту ж саму суму закупити скелети в повний зріст людини із детальним розшаруванням внутрішньої будови.... або, наприклад, в фізичні кабінети вакуумні насоси Комовського+колби+інше обладнання... або в хім.кабінети відповідні ресурси... або навіть нормальним мікроскопом забезпечити кожну школу!!! На Амазоні, наприклад, за таку суму дуже гарний мікроскоп можна придбати! А так - проїли. Або ж вкрали.

Аби підрахунок Chatham House був чесним, їм слід було надати визначення терміну реформа, яким вони користувалися. Визначення цього терміну у Вікіпедії однозначно говорить, що назване Chatham House реформою, насправді нею не є.

Біда, коли пиріг пече чоботар, а про реформи говорить викладач не соціології. Про реформування сфери освіти читаємо в статті, яку знаходимо в Інтернеті за словами "СИСТЕМНІСТЬ ДОСЛІДЖЕННЯ ОРГАНІЧНИХ СИСТЕМ ПРО ТЕ ЯК ПРАВИЛЬНО ВИЗНАЧАЄТЬСЯ НЕОБХІДНІСТЬ ПРОВЕДЕННЯ І ЗМІСТ РЕФОРМ НА ПРИКЛАДІ РЕФОРМУВАННЯ ОСВІТИ СОЦІОЛОГІЯ У".

Тут немає особливо чому радіти. Майбутнє ще не наступило, й бюджетних електричних автівок, які б могли замінити українцям "ланоси" й інші "жіґулі" досі не існує, а такі "дивні" преференції від досі надто залежного ("не те слово") від бандюків-олігархів парламенту можна пояснити такими причинами як 1) популізм 2) намагання водночас ще більше підняти внутрішні ціни на е.е. і продати тієї е.е. ще більше (можна було б продавати за бугор, але на відстані до 1500 км багато не продаси, до того ж лінії електропередач навіть в середині країни застарілі і їх не вистачає. (Є у когось якісь інші раціональні пояснення цього дива? (Звісно, що якщо у містах стане "трохи легше дихати", буде дуже добре; ніхто не заперечить - колись, коли батареї будуть доступнішими, в Україні буде вже трохи більше інфраструктури для використання тих "батарей-електомобілів". ))

Цей коментар вилучено модератором.

Обмеження доступу від місяця до року???? Є нотаріус, якому обмежили доступ на 14 днів.... мабуть кому не там поставили.

Дякую за чудову статтю! Це дійсно сфера, працюючи у якій - робиш добро. І це чудова мотивація. А де навчають цій професії?

тут є деяка неточність. про включення всієї "операційної" системи Minix 3 нині не йдеться, відомо лише про використання її ядра в сильно урізаному вигляді (наприклад, відключена робота з дійсними числами, тощо). Також навряд там присутня вся операційна система як така, а приналежність до сімейства UNIX не є гарантією безпеки.

Старіші версії AMT/IME були побудовані на основі іншого мікропроцесора та іншої операційної системи.

Відомо також про деякі вади в цьому Management Engine.

Більше того, IME присутній не в процесорі як такому, а в чіпсеті, який знаходиться на материнській платі та є її частиною.

За рекламними проспектами технологія AMT/IME (Active Management Technology) створена для полегшення управління корпоративними мережами та віддаленого адміністрування великих серверних масивів.

Стаття то цікава, але в США та ЕС є СВОЇ виробники автомобілів, які закупили виробничі лінії, наняли людей, уклали контракти з поставки матеріалів... і т.д. Стимулювати попит на продукти їх виробництва там вигідно і державі, і політикам (які отримують взятки) і самим виробникам. В Україні ж НЕМАЄ виробників авто. Це факт. Тому це абсолютно незрівняльні речі: Україна та інші держави. Людям в Україні вигідніше купити б/у авто за кордоном і скористатися ним, аніж купити купити новий Ланос і постійно ремонтувати його.
Треба ж бути реалістами, а не маніпулювати тим, що "а ось там вони так роблять".

А як вони про всіх українців дізналися? Скільки вони дослідили та з яких регіонів?

наражаєтесь на невдоволення автомобілістів ;)

Сподіваюсь той газ таки почнуть видобувати.

нєкто Чапай про це ще в 2014 писав, коли Гіркін був у Слов'янську.

Сланцевий жах
43-літній Анатолій зі Слов’янського району повертається з заробітків з Москви і вранці не може проїхати через закрите КПП.
— Мне бы только добраться. И будем с женой думать, что делать дальше. Куда мне деваться? Брать детей, жену и снова все начинать с нуля.
У нього троє дітей. Він десять років тому переїхав під Свято-гірськ із Донецька через екологічні причини. Анатолій, як колишній екологічний активіст, вважає, що «Слов’янськ повстав» через плани видобувати поруч сланцевий газ:
— Правда, потом сюда действительно несколько российских диверсантов пробралось, — каже він. — Но сначала все было из-за сланцевого газа. Протестовать еще при Януковиче начали.
— А при чем тут нынешняя власть? — я не розумію його логіку.
— Так они ж сказали: нам российский газ не нужен. А если здесь начнут добычу — по Донцу пластмасса потечет вместо воды, — переконує мене він.

http://www.e-reading.club/chapter.php/1039138/31/Sergackova_-_Voyna_na_tri_bukvy.html