Стаття то цікава, але в США та ЕС є СВОЇ виробники автомобілів, які закупили виробничі лінії, наняли людей, уклали контракти з поставки матеріалів... і т.д. Стимулювати попит на продукти їх виробництва там вигідно і державі, і політикам (які отримують взятки) і самим виробникам. В Україні ж НЕМАЄ виробників авто. Це факт. Тому це абсолютно незрівняльні речі: Україна та інші держави. Людям в Україні вигідніше купити б/у авто за кордоном і скористатися ним, аніж купити купити новий Ланос і постійно ремонтувати його.
Треба ж бути реалістами, а не маніпулювати тим, що "а ось там вони так роблять".

А як вони про всіх українців дізналися? Скільки вони дослідили та з яких регіонів?

наражаєтесь на невдоволення автомобілістів ;)

Сподіваюсь той газ таки почнуть видобувати.

нєкто Чапай про це ще в 2014 писав, коли Гіркін був у Слов'янську.

Сланцевий жах
43-літній Анатолій зі Слов’янського району повертається з заробітків з Москви і вранці не може проїхати через закрите КПП.
— Мне бы только добраться. И будем с женой думать, что делать дальше. Куда мне деваться? Брать детей, жену и снова все начинать с нуля.
У нього троє дітей. Він десять років тому переїхав під Свято-гірськ із Донецька через екологічні причини. Анатолій, як колишній екологічний активіст, вважає, що «Слов’янськ повстав» через плани видобувати поруч сланцевий газ:
— Правда, потом сюда действительно несколько российских диверсантов пробралось, — каже він. — Но сначала все было из-за сланцевого газа. Протестовать еще при Януковиче начали.
— А при чем тут нынешняя власть? — я не розумію його логіку.
— Так они ж сказали: нам российский газ не нужен. А если здесь начнут добычу — по Донцу пластмасса потечет вместо воды, — переконує мене він.

http://www.e-reading.club/chapter.php/1039138/31/Sergackova_-_Voyna_na_tri_bukvy.html

Ну, із пуйлом "взасос чмокався", і що він хотів? (справді, дебіл - бо ніби вже із, як сказали, "свинособаками" більше не дружить, то що від Українців йому треба? Дебіл...)

Зі статті не дуже ясна методологія обчислень, а саме - звідки взято інформацію про кількість танків та населення країн. Якщо взяти Military Balance, то там кількість танків зазвичай подається як два показники: кількість на озброєнні, кількість на зберіганні. Населення України також істотно змінилось після аншлюсу Криму та ОРДіЛО.

Цікаві факти... (дуже) Зле, коли вбивають когось "ні за що" ("особливо журналістів"), але... було б значно менше розголосу, якби Шеремет працював (на час вбивства) не в УП, а десь інде. А от вже до УП тут зовсім неоднозначне ставлення; з одного боку є чудово, що є такий розголос (і прикро що силовики-фахівці не спромоглися "нічого знайти" - може справді не змогли, але довіри мало), з іншого боку, УП це не просто "опозиційне видання", це також і "непоганий бізнес" (і вже "щось подібне було", що, схоже, було вміло використано як реклама для того бізнесу). Можна облишити за кадром всі чутки про те "хто з ким спав" (і хто був чиїм коханцем, вибачте за згадку летвина; всі чутки - брехня), але "неприємні відчуття" сильно підтверджуються тим, що досі "УП бізнес" "тісно взаємодіє" із тими же _вже_навіть_офіційно_забороненими_ ґаспромівсько-фсбешними хрєньдєксом і вкакактом - просто відкрийте джерело (головної чи іншої) сторінки УП, і знайдете там і те й друге і ще багато кассапського хрюнету; "бізнес є бізнес", чи то "так влаштовано світ".
(пардон за лексику; яка тема така й мова, а деякі речі інакше як "матюками" називати гріх - перш за все речі треба називати їх іменами)

В Україні теж таких експериментів треба, частіше, гарних і різних :-)
(тоді, можливо, "Пєтя" заходив не так би часто) Є тільки питання - у них що, в усіх був "цифровий підпис із собою"? Наскільки легальним було (б) вимагати "виконання умов" "підписаного контракту"? На яких підставах оператор міг наполягати на ідентифікації "клієнтів"?

Не зовсім правильно називати патологію "аморальною поведінкою"; з іншого боку, "мораль", усталені у суспільстві звички й "норми", потрібна передусім для здорового фукнціонування того суспільства. Відтак "аморальними" (злочинними) слід вважати не стільки вияви хвороби, скільки намагання деяких "елементів" (зацікавлених, очевидно, по-перше, у скороченні населення, по-друге, у створенні у суспілстві "бардака" й умов, коли тим суспільством легко керувати зовні) "легалізувати", зробити "альтернативною нормою" а потім і взірцем для наслідування різні патології (читайте про "педерастію у давній греції", хто не вірить, що то можливо; коли "альтернативна меншість" раптом стає більшістю у суспільстві)
ps певне деякі ЗМ[дез]І відпрацьовують "західні гранти" (пропагуючи задані "нові альтернативні норми")
pps був у суспільстві "статус кво", коли хворі ("фантамаси") займалися собі тишком нишком чим їм подобалося і як їм подобалося, не намагаючись особливо афішувати свої проблеми, взамін того, ніхто тими хворими особливо не цікавився й не заважав їхнім "неприроднім забаганкам". Зараз комусь стало потрібним цю рівновагу розхитати.

Гм, якщо я правильно розумію, Львову теж спершу висували подібні умови, але не якимось чином Львів таки зміг домовитися і не прийняв їх так безапеляційно.

Тобто, в першу чергу, це було питання переговорів. Власне те, що сторона переговорів спершу починає кричати на всіх кутах про переговорні деталі - це виглядає несерйозно. Зрозуміло, щоб це точно підтвердити, треба бути учасником переговорів, але цілком може бути, що в цьому і полягає причина всього конфлікту.

До Райнейра з його практиками однозначно є питання.

Але по-перше, це не новина - якщо було рішення вступати з ними в переговори - значить була готовність "in ballpark terms" на таких з перевізником умовах працювати. Власне, як і зазначено у статті - Бориспіль не перший кому Райнейр виставляє такі умови.

По-друге (і це реально бісить), - апеляції до того, що бачте "Бориспіль - це столичний аеропорт і не гоже йому такі кабальні умови приймати". Слухайте, ви бачили столичні аепропорти інших європейських держав? Це смішно порівнювати аеропотік Києва і Відня. У цій країні два десятиліття тільки й розказують, що у нас тут велетенський ринок, інвестиційна привабливість і все таке. А по факту маємо, що весь цей час ніякі інвестиції не заходять як раз через такі інциденти. Попри свій статус і розташування, Бориспіль по європейським міркам - сам "Гостомель" і мав би приймати ті умови (зрозуміло, після розумно можливих переговорів, а не кабаре-шоу на 1+1), як пропонують. Ось коли б уже у нас дійсно цей ринок би трохи визрів, на ньому з'явилась реальна конкуренція - тоді і можна було б торгуватись з Райнейром.

А так наразі маємо лише МАУ "і це не трагедія". Це називається не "трагедія", це називається "кошари задрипаної шляхетності".

Крім того, ще не відомо де той Райнейр через 3-5 років буде і що він зможе диктувати тоді.

Думаю, досвід азійських тигрів нам мало допоможе :(
Автор згадує про пруську державну промисловість к.18ст та Ліста.
Але в результаті державного способу створення промисловості Прусія була слаборозвиненою країною і поразка від Наполеона довела це.
Після поразки Прусія пішла шляхом ринкових реформ, ліберальної економіки та відкритих кордонів. Реформа Штайна-Гарденберга створили єдину Німеччину та передову економіку к.19ст.
Ідеї "економічного націоналізму" Ліста не знайшли підтримки і Ліст поїхав з країни.
Реформи в Прусії - це приклад перемоги лібералізму та відкритої торгівлі над закритістю та протекціонизмом.
По іншим прикладам.
Державне керування створенням передової економіки ми бачили у десятках країн, а вийшло у деяких країн Азії.
Дивно, але саме у цих країнах після 2світової знаходилися американські війська і американська адміністрація мала вплив н аповедінку влади. Зокрема, не давала диктаторам використовувати повноваження для себе особисто. - щось на кшталт прогресорів Стругацького :)
Без них ні в кого диктатура та протекціонізм не приносили нічого доброго. Окрім того є культурні особливості ПСА - високе несприйняття ризику, меритократичні традиції чиновництва та ін. Нічого цього немає в Украині чи у ЛА де такі спроби також ні до чого не приводили.
Ну і приклади - підприємства Ахметова не беруть від УЗ гроші, а дають. Тарифи на грузи Ахметова завищені за рахунок чого тарифи для пасажирів занижені. УЗ хоче ще більше завищити, це зрозуміло, вона тільки на них та зерні й заробляє. Але не треба казати про пільги там де їх немає.
Так само і з газом Фірташа. Газ Нафтогазу дорогий, Фіпташ купував дешевше - де тут "за рахунок держави"?
Висновок - не може Україна "адаптувати" досвід азійских тигрів. Культурно українці - європейці, а не корейці.

Чому не перекласти українською?

але на інфографіці всі, крім однієї - ПРАВІ партії

Згоден. Якщо ви не на окупованому і нашпигованому кремлівськими відкокамерами Донецьку, в Іраку, де кожен іракський солдат має відеокамеру і мобільний телефон з відео камерою, то може здатися, що світ сказився. Між тим світ все більш розбещений, молодь spoiled - все це результат пост індустріального надвиробництва і автоматизації життєво важливих процесів. Іншими словами - світ ніколи не жив і не міг мріяти жити так вільно, багато і цікаво як сьогодні. Але ми take it as granted, вважаємо, що це якийсь мінімум, що заслуговуємо набагато більше і тому робимо забагато дурниць,занадто розслаблені в наших реакціях.

Чому тут це називають терактом, а не диверсією?